۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۹۴۲۲۳
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

تسلیم شدن در برابر آمریکا، پذیرش ذلت و بدبختی است

تسلیم شدن در برابر آمریکا، پذیرش ذلت و بدبختی است
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر گفت: اگر در برابر فشار‌های آمریکا تسلیم شویم افزون بر پذیرش ذلت، فشار و توطئه آنها علیه ما بیشتر خواهد شد.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به چهار دهه خصومت آمریکایی‌ها با ملت ایران اشاره کرد و گفت: ریشه اصلی این دشمنی در مبانی دینی و انقلابی ملت ایران است.
 
وی با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب برخی افراد و گروه‌های کم بصیرت علت خصومت و دشمنی آمریکا با انقلاب را ناشی از برخی کنش‌ها و رفتار‌های ملت ایران می‌دانستند، افزود: ساده اندیشانی که علت خصومت آمریکا را در رفتار‌های ملت و مسؤولان انقلابی کشور جستجو می‌کنند دچار یک خطا و اشتباه محاسباتی بزرگی شده اند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که قیام ملت ایران در سال ۵۷ واکنش به اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها در این کشور بود، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی خیانت‌های بسیاری را در حق ملت بزرگ ایران مرتکب شده بودند و همین خیانت‌ها موجب مواضع سخت امام راحل و همچنین آحاد ملت نسبت به آمریکا شده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که آمریکایی‌ها حتی با کشور‌هایی که زمانی دوست و متحد او بودند نیز رحم نکرده است، بیان داشت: این کشور مستکبر و زورگو در جهت تحقق منافع نامشروع خود به دنبال فشار به هر ملت و کشور مستقلی می رود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه نمی‌تواند بپذیرد که دولتمردان آمریکایی برای آن‌ها تصمیم بگیرند و خواسته‌های نامشروع خود را به آن‌ها تحمیل کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل این ملت چهل سال است که با قدرت در برابر فشار‌های آمریکا ایستاده اند.
 
وی با اشاره به این که ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا موجب عقب نشینی آن‌ها از مواضع نامشروع خود خواهد شد، بیان داشت: تجربه ثابت کرده اگر در برابر فشار‌های آمریکا تسلیم شویم افزون بر پذیرش ذلت، فشار و توطئه آنها علیه ما بیشتر خواهد شد.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که در چهار دهه اخیر هر جا ملت ایران با قدرت در برابر سیاست‌های استکباری آمریکا ایستادگی کرد پیروز شد، خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در برابر سیاست‌های استکباری و مداخله جویانه آمریکا در منطقه موجب عقب نشینی آن‌ها شده است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نخواهد کرد، گفت: این ملت با تبعیت از ولی فقیه تا پای جان از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی حراست می کند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات