۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۹۴۱۳۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تعامل مسؤولان با مردم مانع از ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور می شود

تعامل مسؤولان با مردم مانع از ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور می شود
عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر مسؤولان و مدیران کشور به منظور از بین رفتن فضای بی اعتمادی در جامعه تأکید کرد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان برای تشدید فشار‌های اقتصادی به ملت ایران، بر ضرورت هوشیاری و تلاش مستمر مسؤولان به منظور خنثی کردن توطئه دشمنان تأکید کرد.

وی با بیان این که امروز دشمنان پس از ناکامی‌های متعدد در سایر حوزه ها، فشار‌های اقتصادی بسیاری را علیه ملت ایران آغاز کرده اند، افزود: راهبرد دشمن از این فشار‌ها ایجاد یک فضای نابسامان اقتصادی با هدف ایجاد نارضایتی‌های عمومی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز همه تمرکز مسؤولان بخش‌های مختلف کشور باید نظارت بر امور داخلی و برنامه ریزی صحیح به منظور کاهش مشکلات است، خاطرنشان کرد: نباید با برخی تصمیم گیری‌های اشتباه زمینه را برای سوء استفاده دشمن فراهم کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ملت مقاوم و با بصیرت ایران اسلامی مشکلات اقتصادی بسیاری را تحمل می‌کنند، گفت: این مردم همانند گذشته در برابر فشار‌ها و توطئه‌های دشمن دیرینه خود یعنی آمریکای جنایت کار ایستاده و عقب نشینی نمی‌کند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که هدف اصلی دشمن از این فشار‌های اقتصادی ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به این مردم است و ملت با بصیرت ایران اسلامی در چهل سال گذشته همه فشار‌ها و توطئه‌ها را برای حفظ و صیانت از انقلاب تحمل کرده اند.

امام جمعه نکا با بیان این که مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود نسبت به هوشیاری بیشتر مردم و مسؤولان نسبت به توطئه دشمن هشدار داده بودند، تصریح کرد: همه باید در این شرایط حساس هوشیار باشند، چون دشمن هر لحظه توطئه جدیدی را برای مقابله با نظام اسلامی طراحی می‌کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که فاصله میان مردم و مسؤولان بسترساز نفوذ و توطئه دشمن علیه نظام خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین نیاز کشور برای خنثی کردن توطئه دشمن وحدت و همبستگی ملی در همه بخش‌های کشور است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که مهم‌ترین راه شکست دشمن وحدت ملی است، تصریح کرد: امروز دشمن در کنار فشار‌های اقتصادی تلاش می‌کند با انعکاس اخبار دروغین و غیر واقعی یک فضای بی اعتمادی را در کشور ایجاد کند که باید هوشیار باشیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات