۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۹۴۱۵۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

طرح آمریکا برای انزوای ایران اسلامی شکست خواهد خورد

طرح آمریکا برای انزوای ایران اسلامی شکست خواهد خورد
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: طرح آمریکای جنایت کار برای انزوای جمهوری اسلامی ایران در دنیا شکست خواهد خورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری، انقلاب اسلامی را عامل رهایی ملت‌ها از بند دیکتاتوری و ظلم در جهان معرفی کرد و گفت: بسیاری از ملت‌های آزادی خواه جهان در سایه انقلاب ملت ایران آگاه و بیدار شدند.
 
وی، سرنگونی دیکتاتور‌های جنایت کار منطقه را نتیجه انقلاب ملت ایران در سال ۵۷ دانست و افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی به دلیل برخواستن از متن دین و ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی امروز در سراسر جهان گسترش یافته است.
 
حجت الاسلام شکریان به هراس دشمنان در گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: نظام‌های سلطه گر که ملت‌های خود را در استثمار گرفته اند از ترس بیداری مردم همه توان خود را به کار گرفتند تا مانع از نفوذ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در این کشور‌ها شوند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های جهان که از ظلم، دیکتاتوری و فساد حکام خود خسته شده اند، تشنه آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی موجب آگاهی ملت‌های آزادی خواه جهان شد، تصریح کرد: امروز در سایه جهان مدار شدن گفتمان انقلاب اسلامی، سایه شوم ظلم و دیکتاتوری از سر ملت‌های مظلوم منطقه برداشته شده است.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که بیداری ملت‌های آزادی خواه جهان تا سرنگونی کامل رژیم‌های فاسد و ظالم جهان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان منطقه و سایر نقاط جهان از گسترش ظلم، بی اخلاقی و فساد حاکمان خود به ستوه آمده اند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز ملت بزرگ ایران مردمی پرافتخار و مقتدری در جهان هستند، افزود: سلطه گران عالم هر چه کوشیدند تا این ملت را در چهل سال اخیر به زانو دربیاورند، اما شکست خوردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به طرح آمریکای جنایت کار برای انزوای جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: آمریکا چهار دهه است که تلاش می‌کند مانع از گسترش ایران اسلامی و فرهنگ ناشی از انقلاب شود، اما در این مبارزه شکست خورده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات