۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۹۴۰۹۷
آیت الله طبرسی:

برجام مذاکره‌ای بی حاصل برای کشور بود

برجام مذاکره‌ای بی حاصل برای کشور بود
آیت الله طبرسی، برجام را مذاکره‌ای بی حاصل دانست و گفت: آمریکا با خروج از برجام دشمنی و فریبکاری خود را به اثبات رساند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این پیشرفت‌ها ناشی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بدون حمایت هیچ قدرت خارجی و تنها با حمایت و پشتیبانی ملت به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: این انقلاب دینی و مردمی امروز به الگویی برای سایر ملت‌های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز کشورمان علیرغم همه فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی بدون وابستگی در عرصه حضور دارد، خاطرنشان کرد: استقلال و رفع وابستگی به غرب یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی بود که امروز ایران اسلامی را به کشور قدرتمندی در جهان تبدیل شده است.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه به سیره زندگی آن بانوی ارزشمند اشاره کرد و گفت: زندگی حضرت زهرا (س) مجعزه الهی است که امروز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است بلکه با تلاش و مجاهدت‌های مردم و روحانیت به پیروزی رسیده است، بیان داشت: امروز حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام یک تکلیف مهم ملی است.
 
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با مشکلات و بحران‌های بسیاری مواجه بوده است، گفت:، اما همه این مشکلات و سختی‌های به وجود آمده در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور و حمایت گسترده ملت ایران رفع شده است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌بریم، گفت: دشمنان پس از شکست در گزینه نظامی امروز دوباره جنگ اقتصادی علیه ملت ایران را آغاز کرده که به طور حتم شکست خواهد خورد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود برجام را مذاکره‌ای بی حاصل دانست و با بیان این که آمریکا با خروج از برجام دشمنی و فریبکاری خود را به اثبات رساند، افزود: اروپا نیز امروز با تعلل در انجام تعهدات خود به دنبال بهانه است./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات