۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۹۳۴۹۲
حجت الاسلام صفاری:

خون شهدا عامل بقای دین است

خون شهدا عامل بقای دین است
استاد حوزه علمیه گفت: خون شهدا عامل بقای دین و ضامن امنیت کشور اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد صفاری استاد حوزه علمیه، عصر امروز در چهارمین یادوره و تکریم شهدای روحانی 44 شهید و جانباز روستای سراب داود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند مشارکت عموم مردم است.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را درسی از مکتب شهدا دانست و افزود: خون شهدای کربلا موجب حیات اسلام ناب شد.

حجت الاسلام صفاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی قیام امام حسین(ع) است، اظهار داشت: در سایه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب حسینی بود که روزانه جوانان پرشور انقلابی داوطلبانه به میدان رزم با دشمن بعثی می رفتند و خون خود را در جهت حفظ ارزش های دینی و انقلابی ایثار می کردند.

وی تأکید کرد: در سایه این فرهنگ غنی برای حفظ مذهب و مقابله با ظلم و جور ظالمان،  جوانان مومن و انقلابی در برابر ظالمان صف کشید و شجاعانه با ظلم و جور مبارزه خواهند کرد.

حجت الاسلام صفاری خاطرنشان کرد: خون شهدا عامل بقای دین، ضامن امنیت و ضامن کشور اسلامی است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امروز وظیفه عموم مردم و مسؤولان پاسداشت دستاوردهای خون شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا دین بزرگی به گردن ملت دارند، اظهار کرد: بیان ایثارگری، شجاعت و شهامت شهدا به نسل جوان مهم ترین راه ترویج این فرهنگ غنی در جامعه است.

حجت الاسلام صفاری با بیان اینکه امروز دشمن در قالب توطئه های مختلف به دنبال جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات