۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۹۳۰۰۳
حجت الاسلام محقی خبر داد؛

برگزاری همایش بین المللی «40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی» در خراسان جنوبی

برگزاری همایش بین المللی «40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی» در خراسان جنوبی
حجت الاسلام محقی گفت: همایش «40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی» با حضور مبلغانی از کشورهای یمن، سوریه و بحرین در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی، قائم مقام دبیرکل همایش بین المللی 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی امروز در دیدار با رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار داشت: این همایش امسال با حضور مبلغین از کشورهای یمن، سوریه و بحرین در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش بین المللی 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی امروز در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود، گفت: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شود و متاسفانه امروز بسیاری از کشورهای منطقه گرفتار اسلام آمریکایی هستند.

قائم مقام دبیرکل همایش بین المللی 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی افزود: خانواده شهیدی از شهدای حادثه تروریستی مسجد علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان به این مراسم دعوت شده است که این همایش مورد استقبال قرار گرفته است.

حجت الاسلام محقی تصریح کرد: این همایش سال گذشته نیز در استان برگزار شد و به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در منطقه تاثیرات خود را گذاشته است، ادامه داد: پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکی از اهداف این همایش است.

قائم مقام دبیرکل همایش بین المللی 40 سال مبارزه با آمریکایی، پیوند مهدویت با همایش از دیگر شاخصه‌های این همایش دانست و خاطرنشان کرد: همچنین جریان های فعال جهان اسلام، آشنایی با گفتمان اسلام آمریکایی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این همایش بررسی می‌شود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات