۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۹۲۹۶۲
مدیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی مطرح کرد؛

ضرورت شبکه سازی در تبلیغ

ضرورت شبکه سازی در تبلیغ
مدیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی با بیان این که وظیفه اصلی طلبه‌ها هویت سازی است، گفت: در تبلیغ به دنبال شبکه سازی باشید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع مدیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی صبح امروز در دوره آموزشی مدیران پایگاه‌های اجتماعی فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در محل این اداره گفت: در جنگ گلوله شلیک می‌کردیم، اما وظیفه اصلی ما عمق دادن به عقیده رزمندگان بود.

وی افزود: من و شما را سرباز برنامه‌ای کرده اند که خودشان ساخته اند. صدا و سیما تبلیغ اشرافی گری می‌کند و بعد حوزه باید مشکلات آن را حل کند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع در ادامه یادآور شد: اگر خروجی کار یک طلبه با یک نظامی یکسان باشد آن روز روز باخت ماست طلبه با هویت طلبگی می‌تواند مشکلات را حل کند وقتی مردم از شما محبت و خدمت را دیدند حرف شما را به راحتی می‌پذیرند.

وی خاطرنشان کرد: با همین رویکرد پیش رفتیم در ۲۸ استان و ۳۴ کشور دنیا فعالیت می‌کنیم یک متر جا و یک ریال بودجه نداریم، اما بزرگترین نهضت مردمی هستیم قرآن کریم ما را به نهج البلاغه رسانده است.

مدیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی تصریح کرد: براساس یک برنامه منظم نهضت نهج البلاغه خوانی را راه انداخته ایم و همه را گرفتار نهج البلاغه کرده ایم. به رنگ، نژاد، ملیت و سواد هم کاری نداریم و در این زمینه دوراهبرد اساسی آسان سازی و ارزان سازی رسیده ایم.

وی تصریح کرد: عربی نهج البلاغه صد برابر مشکل‌تر از قرآن است ۷۴ ترجمه نهج البلاغه را بررسی کردیم و ساده‌ترین آن‌ها متعلق به مرحوم دشتی بود آن را انتخاب و گفتیم ترجمه آن را بخوانند روزی ده دقیقه مطالعه کرده و از انتهای نهج البلاغه که ساده‌تر و کوتاهتر است شروع کنند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه همچنین گفت: ۸۵ درصد مردم کارمند هیچ جا نیستند شهر به شهر رفتیم و مفت کار کردیم و به خیلی جا‌ها رسیدیم خیلی از استان‌ها می‌خواستند به ما ساختمان بدهند قبول نکردیم از اسفند ماه سال ۹۵ تاکنون یک میلیون جلد نهج البلاغه را دست مردم داده ایم.

وی افزود: در مشهد سه هزار و ۵۰۰ نفر را نهج البلاغه خوان کرده ایم میانگین روزی دو الی سه هزار نفر را جذب می‌کنیم ظرفیت یک طلبه عادی بیش از این حرف هاست یک طلبه اگر ماه رمضان به شهری رفت و برای ۲۰ هزار نفر سخنرانی کرد، اما دو هزار نفر را شبکه سازی نکرد راه و مسیر را اشتباه رفته است.

مدیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی یادآور شد: از امکاناتی که دین و انقلاب اسلامی به ما داده باید بهتر استفاده کنیم بیایید خواندن نهج البلاغه را جدی بگیریم./934/پ203/ب1
ارسال نظرات