۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۹۲۹۹۹
در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مطرح شد؛

مردم حافظان اصلی نظام هستند/ تشکیل ۲۱ کارگروه ستاد گرامیداشت انقلاب

مردم حافظان اصلی نظام هستند/ تشکیل ۲۱ کارگروه ستاد گرامیداشت انقلاب
استاندار ایلام گفت: شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی باید به‌درستی برای جامعه امروز تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، «قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: محوریت و اسلامیت از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب برای مردم هستند.

وی، بابیان اینکه چهل‌سالگی انقلاب فرصتی برای جبران ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت است، ابراز کرد: در طول این چهل سال هرگاه ما مسئولین لنگیدیم مردم آمدن پای‌کار و مسئله را جمع کردند و امروز باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای معرفی دستاوردهای نظام استفاده کرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران، نظامی الهی و اعتقادی است، یادآور شد: برای حفظ آن‌همه باید پای‌کار بیایند و برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با یک حرکت انقلابی و پرشور در روز 12 بهمن آغاز شود.

سیلمانی دشتکی با اشاره به اینکه جمهوریت و اسلامیت از دستاوردهای بزرگ نهضت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، گفت: ایجاد بستر لازم جهت حضور مردم در برنامه‌های امسال بسیار ضروری است و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود و همه پای‌کار بیایند.

وی با تأکید بر اینکه هر وقت نظام نیاز به حمایت مردم داشته اقشار مختلف درصحنه حاضرشده‌اند، افزود: مردم حافظان اصلی نظام هستند و نباید کاری کنیم که افراد ضدانقلاب سوءاستفاده کنند و باید ارزش‌های فرهنگی و انقلابی در جشن‌ها بیان شود.

استاندار ایلام بابیان اینکه امروز باید به دنبال جبران ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت باشیم و از طرفی فاصله‌ای بین مردم و مسئولان وجود نداشته باشد، خاطرنشان کرد: شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی باید به‌درستی برای جامعه امروز تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، نیز در این نشست، بابیان اینکه 21 کارگروه برای برگزاری باشکوه مراسمات دهه فجر در استان ایلام فعالیت می‌کنند، گفت: ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها، باقوت و با حضور همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برنامه‌های دهه فجر را برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی چراغی پور، یادآور شد: علاوه بر ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در هر شهرستان نیز 17 کارگروه برای اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال تشکیل و فعالیت دارند که امید است با همکاری همه دستگاه‌ها، شاهد برگزار باشکوه این مراسم در استان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه شعار محوری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، افتخار به گذشته و امید به آینده است، افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید خدمات نظام بیش‌ازپیش باید برای مردم تشریح شود و بر همین اساس، کمیته‌های ستاد دهه فجر در سال جاری تبدیل به کارگروه شده‌اند.

چراغی پور، خاطرنشان کرد: تأکید بر ثبات روزافزون نظام اسلامی و شکوفایی انقلاب اسلامی به‌رغم دشمنی‌های بی‌وقفه استکبار جهانی، ایجاد زمینه آشنایی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان با اهداف آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین نقش بی‌بدیل ولایت‌فقیه در انقلاب اسلامی، غلبه نظام بر چالش‌ها و بیان نقش محوری و تعیین‌کننده مردم در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی طی 4 دهه گذشته از محورهای برنامه‌های این کارگروه‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات