۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
کد خبر: ۵۹۲۸۰۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «تاثیر مبانی فلسفی در تفسیر متون دینی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «تاثیر مبانی فلسفی در تفسیر متون دینی» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «تاثیر مبانی فلسفی در تفسیر متون دینی از دیدگاه امام خمینی(ره)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «تاثیر مبانی فلسفی در تفسیر متون دینی از دیدگاه امام خمینی (ره)» اظهار داشت:. شرح و تفسیر‌های حکیمان اسلامی از متون روایی و قرآنی، جایگاه ویژه‌ای در میراثِ گرانْ‌سنگ دینی دارد؛ به ویژه هنگامی که تفکر فلسفی با ذوق عرفانی به نقطه تلاقی می‌رسند. در این میان در آثار امام خمینی (ره) ابّهت و شکوه فکر فلسفی و عرفانی نمایان است.

وی گفت: نوشتار حاضر، این ایده را دنبال می‌کند که بدون فکر فلسفی و ذوقِ عرفانی، بخش عمده‌ای از آموزه‌های دینی، نامفهوم خواهد ماند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این ایده با تأکید بر آثار امام خمینی (ره) در سه فصل روش‌شناسی، مبانی فلسفی و جهان‌بینی و مبانی فلسفی و تفسیر متون، دنبال شده است.

وی به معرفی کتاب «تاثیر مبانی فلسفی در تفسیر متون دینی از دیدگاه امام خمینی (ره)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمدرضا ارشادی نیا است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «تاثیر مبانی فلسفی در تفسیر متون دینی از دیدگاه امام خمینی (ره)» با ۱۵۹ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۳۵۰۰۰ ریال در سال ۱۳۸۴ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۳۰۰۰۰ ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
ارسال نظرات