۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۵۹۲۵۱۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان وقت خود و مردم را با دل بستن به وعده های اروپا هدر ندهند

مسؤولان وقت خود و مردم را با دل بستن به وعده های اروپا هدر ندهند
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: مسؤولان وقت خود و مردم را با دل بستن به وعده های دروغین اروپایی ها هدر ندهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به مشکلات مردم در حوزه اقتصادی اشاره و بر ضرورت تلاش و برنامه ریزی مسؤولان به منظور رفع آلام و گرفتاری‌های مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه مردم ما در یک شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارند، افزود: خواسته‌های مردم در این حوزه به حق و صحیح است و این وظیفه مسؤولان برای رفع این مشکلات تدبیر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که مسؤولان از دادن وعده‌های بی پشتوانه خودداری کنند، بیان داشت: مسؤولان باید وعده‌هایی بدهند که بتوانند آن را اجرا کنند، زیرا وعده صادقانه بهترین نشانه کارآمدی دولت و حکومت است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت رفع مشکلات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: علیرغم کاهش نرخ ارز، اما همچنان شاهد بالا بودن قیمت‌ها و گرانی‌های افسارگسیخته در برخی از کالا‌ها هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نظارت دولت بر کالا‌های ضروری مردم باید چند برابر شود، تصریح کرد: متأسفانه عدم نظارت صحیح در بازار موجب بروز نارضایتی‌هایی در این خصوص شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به بررسی بودجه کل کشور در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به ویژه نمایندگان مجلس به نیاز‌های ضروری و حیاتی مردم تأکید کرد و گفت: باید همه توان مسؤولان و مدیران کشور در جهت کاهش فشار‌های اقتصادی بر مردم به کار گرفته شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به برخی فضاسازی‌های دشمنان در خصوص بودجه سال آینده برخی مراکز فرهنگی و دینی کشور اشاره کرد و افزود: این مراکز در میان هجمه‌های گسترده رسانه‌ای داخل و خارج کمترین بودجه را نسبت به سال‌های گذشته به خود اختصاص دادند.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که دشمنان با تبلیغات دروغین رسانه‌ای علیه مراکز دینی و فرهنگی انقلابی کشور تلاش می‌کنند مردم را نسبت به این مراکز مهم بدبین کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها در داخل کشور نیز با اظهارات خود به دشمن کمک می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که مسؤولان وقت خود و مردم را با دل بستن به وعده های دروغین اروپایی ها هدر ندهند، تأکید کرد: بهره گیری از ظرفیت های داخلی در سایه وحدت و همبستگی ملی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی است./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات