۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۹۲۵۱۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسأله حجاب نباید دستخوش مسائل سیاسی شود

مسأله حجاب نباید دستخوش مسائل سیاسی شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسأله حجاب نباید دستخوش مسائل سیاسی شود بلکه باید به عنوان یک اصل مهم در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی به سالروز دستور کشف حجاب از سوی رضاخان در سال ۱۳۱۴ اشاره کرد و گفت: این اقدام رضاخان در راستای تحقق طرح استعماری برای نفوذ و سلطه در کشور بود.

وی با بیان این که آن‌هایی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، بیشتر در معرض تعرض انسان‌های منحرف هستند، افزود: زن از کرامت انسانی و اسلامی باید برخوردار باشد و حجاب فرصتی برای حفظ حرمت، کرامت و شخصیت بانوان است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز تبلیغات بیگانه و وسوسه‌های درونی، سعی دارند بی حجابی را در جامعه رونق دهند، تصریح کرد: گسترش بی حجابی و فساد در جامعه اسلامی موجب تحقق اهداف و توطئه‌های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی می‌شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که چادر بهترین پوشش برای بانوان در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند با تبلیغات دروغین جایگاه حجاب و عفاف اسلامی را در جامعه دینی تضعیف کنند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمن برای نفوذ و سلطه فرهنگی خود در جامعه اسلامی نیاز دارد ارزش‌های اسلامی تضعیف و خدشه دار کند، بیان داشت: به همین دلیل یکی از راه‌های استحاله فرهنگی و از بین هویت دینی جامعه به ویژه نسل جوان تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که همه بخش‌های کشور باید برای نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب به صحنه بیایند، تصریح کرد: تعلل و سبک شمردن مسأله عفاف و حجاب از سوی هیچ مسؤولی پذیرفتی نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسأله عفاف و حجاب با تغییر دولت‌ها نباید دستخوش تغییر شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه در طی سال‌های اخیر شاهد تغییر نگرش برخی مدیران و مسؤولان در این خصوص مهم هستیم.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که مسأله حجاب نباید دستخوش مسائل سیاسی شود بلکه باید به عنوان یک اصل مهم در جامعه مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: توجه به مسأله حجاب باید به عنوان یک اصل مهم و غیر قابل تغییر مورد توجه مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد./950/پ210/ب1
ایمانی
ارسال نظرات