۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۱۷۴۱
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

بدبین کردن مردم به نظام از اهداف اصلی دشمن در سال ۸۸ بود

بدبین کردن مردم به نظام از اهداف اصلی دشمن در سال ۸۸ بود
حجت الاسلام شیرازی با اشاره به این که فتنه ۸۸ ولایت مداری مردم را به رهبری نشان داد، گفت: مسؤولان و مردم مراقب فتنه‌های دشمن در کشور باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس امروز در راهپیمایی ۹ دی در شهر کرمان، گفت: ۹ دی روز بصیرت افزایی ملت ایران است.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به این که ملت ایران ولایت مداری خود را به رهبری در سال ۸۸ نشان دادند، بیان داشت: مردم ایران در سال ۸۸ به دشمنان بیان کردند که تا جان در بدن دارند، پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایران می‌مانند.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی نشان دهنده، قبول داشتن انقلاب و نظام اسلامی است و مردم با حضور خود در این راهپیمایی بزرگ مشت محکمی را به دشمنان زدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان این که رهبری با مدیریت کامل تواسنت جلوی فتنه را بگیرد، خاطرنشان کرد: ملت ایران پشت سر رهبر، فتنه‌های دشمنان را در کشور از بین بردند، زیرا دشمن خیال کرده بود که بعد از رحلت خمینی می‌تواند کشور را نابود کند.

حجت اسلام شیرازی با توجه به این که دشمن به دنبال از بین بردن نظام اسلامی بود، تصریح کرد: بدبین کردن مردم به نظام از اهداف اصلی دشمنان در سال ۸۸ بود که با بدبین کردن مردم به انقلاب، مردم را از رهبری جدا کنند.

وی ابراز داشت: دشمنان از کلمه تقلب در کشور سوء استفاده کردند و مردم را از طریق فضا‌های مجازی به خیابان‌ها کشاندند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که اگر مدیریت هوشمندانه رهبری نبود، معلوم نبود چه بر سر کشور می‌آمد، اظهار داشت: آشوب گری و توهین به مقدسات اسلامی از دیگر کار‌های دشمن در کشور بود که مردم توهین به اعتقادات و امام حسین را نتوانستند، تحمل کنند.

حجت الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: روز ۹ دی اصول گرایی و اصلاح طلبی برای مردم مطرح نبود و همه به امید رهبری و نظام اسلامی به خیابان‌ها آمدند و نقشه‌های شوم دشمنان را نابود کردند.

وی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان ملت ایران چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیرد و به تمام دشمنان بیان می‌کند که مردم انقلاب خود را دوست دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان این که مسؤولان در تربیون‌ها اعلام کنند که ما نوکر مردم هستیم، افزود: دشمنانی همچون آمریکا هیچ غلطی در کشور نمی‌توانند بکنند و هر زمان که مردم با رهبری بودند، دشمن شکست خورده است.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی یکی از افتخارات کشور محسوب می‌شود و تنها کسی بوده که جان خود را فدای رهبر کرد.

حجت الاسلام شیرازی در پایان با اشاره به این که فتنه ۸۸ ولایت مداری مردم را به رهبری نشان داد، گفت: مسؤولان و مردم مراقب فتنه‌های دشمن در کشور باشند./9707/پ310/ب1
ارسال نظرات