۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۱۷۳۰
امام جمعه اهر خبر داد؛

راه‌اندازی دبیرخانه دایمی وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان اهر

راه‌اندازی دبیرخانه دایمی وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان اهر
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی دبیرخانه دایمی وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز، با اشاره به حوادث فتنه سال 88 اظهار داشت: ملت ایران در انتخاباتی پرشور و تاریخی حضوری حداکثری از خود به نمایش گذاشتند، اما فتنه‌گران شیرینی این حضور را به کام ملت تلخ کردند.

وی با بیان این‌که تقلب در انتخابات تنها بهانه‌ای برای آشوب‌های خیابانی و اغتشاشگری علیه انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با همکاری برخی از کشورهای منطقه‌ای به دنبال توطئه براندازی انقلاب بودند که با حضور در صحنه ملت این فتنه خنثی شد.

امام جمعه اهر با اشاره به این‌که مردم تبریز یک روز زودتر از دیگر مناطق کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه جریان فتنه به خروش آمدند، تصریح کرد: نگاهی به تاریخ نشان می دهد که آذربایجان و تبریز در تمامی وقایع انقلاب پیشتاز بوده است، در جریان 8 و 9 دی نیز تبریزی‌ها بصیرت‌بخش مردم دیگر شهرهای کشور بودند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با بیان این‌که  فتنه‌گران با بهانه تقلب در انتخابات، درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند ولی با حرکت مردم، به اهداف پلید خود دست نیافتند. افزود: هنوز دولت آمریکا با وجود اینکه رو به افول و شکست است، ولی به دنبال فرصتی است تا توطئه براندازانه خود را عملیاتی کند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی دبیرخانه دایمی وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان اهر خبر داد و اظهار داشت: حوزه علمیه این شهر قدمتی دیرینه و تاریخی دارد و علمای برخاسته از دیار ارسباران و قره‌داغ از فضلای بزرگ جهان تشیع بوده اند.

وی با اشاره به این‌که کمیسیونی نیز برای رسیدگی به امور مساجد شهرستان اهر ایجاد و فعال شده است، تصریح کرد: احیای جایگاه حقیقی مساجد نیازمند نقش‌آفرینی طلاب و روحانیان است، هیچ مسجدی نباید از وجود روحانی فاضل و اخلاق‌مدار خالی بماند./935/پ310/ب1

ارسال نظرات