۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۹۱۷۳۶
حجت الاسلام امیدیان:

۹ دی روز بصیرت ملت ایران و بیعت دوباره با رهبری است

۹ دی روز بصیرت ملت ایران و بیعت دوباره با رهبری است
مدیر حوزه علمیه نورآباد ۹ دی را روز بصیرت و بیعت دوباره ملت با امام امت عنوان کرد و گفت:مردم در ۹دی ۸۸ در سایه وحدت بساط فتنه را برچیدند.

حجت الاسلام سعید امیدیان، مدیر حوزه علمیه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با رهبری است.

وی با اشاره به اینکه از ۹ تا ۱۹دی را به ایام بصیرت نام گذاری شده است، افزود: ۹دی سالروز بیطاری و بصیرت ملت بزرگ ایران بود با حضور پر رنگشان در صحنه و ۱۹دی سالروز قیام مردم قم بود.

حجت الاسلام امیدیان عنوان کرد: در ۹دی همه مردم با هر سلیقه ای به صحنه آمدند و خون تازه ای در رگ انقلاب ترزیق مردند.

وی یادآور شد: ۹ دی روز یأس و ناامیدی دشمنان بود، دشمنان زخم خورده انقلاب در کمین بودند که نفوذ پیدا کنند و و عده از درون و بیرون انقلاب تحت تأثیر سران فتنه بازی خوردند و فتنه ۸۸ را به وجود آوردند و سران فتنه از خارج بر آتش این فتنه دمیدند.

عضو شورای حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه هدف دشمنان برچیدن بساط انقلاب بود، افزود: انقلابی که نقطه عطفی است در تاریخ معاصر و ندایی که امام امت بلند کرد و بساط فتنه را از این مملکت چید و این انقلاب آقایی خود را به اثبات رساند و همه اهداف ننگین و منافع استکبار جهانی را به مخاطره انداخت و به همه آزادی خواهان جرأت داد، دشمن می خواست این انقلاب را برچیند.

وی ادامه داد: برای تحقق کودتای مخملی در انقلاب دشمنان زمسنه سازی کردند و اما همه این فتنه ها با بصیرت مردم خنثی شد و خیلی کوته بینی است که ما نقش استکبار، غرب و اسراییل را در این حادثه کمرنگ ببینیم.

حجت الاسلام امیدیان عنوان کرد: دشمن ابتدا آمدند زمینه را فراهم کنند و با راه اندازی شبکه های اجتماعی، شبکه های ماهواره ای و کانال های تلویزیونی زمینه سازی فتنه را انجام دادند و در رسانه ها که ضد انقلاب طراحی شده بود از معترضان حمایت کردند و مطرح کردند که انتخابات سالم نیست، به اقتصاد، امنیت، فرهنگ و به مقدسات این مملکت توهین کردند.

مدیر حوزه علمیه نورآباد ادامه داد: در دو جهت ورود کردند ابتدا جامعه را آبستن مشکلات کردند و زمینه سازی انجام دادند و دوم اقدامات عملی کردند و این اقدامات شامل حمایت مالی، رسانه ای و حمایت عملی بود و نتیجه این اقدامات با مدیریت مقتدرانه امام امت و با صبر و حوصله امت و با بصیرت مردم نقشه های دشمن خنثی شد و این آبی بر آتش فتنه دشمنان نظام است.

حجت الاسلام امیدیان یادآور شد: مردم در ۹ دی ۸۸ آمدند و بساط فتنه را برچیدند و امروز نیز وظیفه داریم در برابر فتنه دشمن دهمواره هوشیار باشیم.

وی با اشاره به تأکید رهبری برای هوشیاری در برابر فتنه و نقشه اصلی دشمنان در سال ۹۸گفت: باید روحیه بصیرت و روحیه آگاهی را باید جامعه اسلامی داشته باشد و نباید دچار افراط شود.

مدیر گروه دانشگاه صنعتی قم افزود: باید ملت بیدار باشند، فعالان سیاسی مواظب باشند، خطبا و مبلغان هوشیار باشند که زمینه فتنه ای دیگر ایحاد نشود و وحدت و اتحاد فعالان و گرایش های مختلف حفظ شود و این افراد بدانند که تبعیت از امت اسلام و وحدت راه نجات کشور است./۹۴۵۱/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات