۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۵۹۱۵۱۷
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم در 9 دی ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند

مردم در 9 دی ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند
حجت الاسلام والمسلمین علیمردای با بیان این که دشمن در فتنه ۸۸ اصل نظام را هدف قرار داده بود، گفت: مردم در سال ۸۸ ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمردای نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با ۹ دی، گفت: ۹ دی روز بصیرت افزایی و ولایت مداری مردم ایران است.

وی افزود: به موقع تصمیم گرفتن و وارد عمل شدن یکی از خصوصیت‌های فرد با بصیرت بوده که مردم ایران در فتنه ۸۸ توانستند به موقع نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با بیان این که مردم، همه موجودی خود را روی صحنه آوردند تا دشمن را از بین ببرند، ابراز داشت: مردم با آمدن به خیابان‌ها به دشمنان فهماندند که ما نظام خود را دوست داریم و هیچ وقت از ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آییم.

وی خاطرنشان کرد: جریان انتخابات سال ۸۸ یک رویکرد رقابتی بین چند نامزد بود که دشمنان با سوء استفاده از انتخابات ایران، به دنبال از بین بردن نظام اسلامی بودند.

استاد حوزه و دانشگاه با توجه به این که دشمن در فتنه ۸۸ اصل نظام را هدف قرار داده بود، اظهار داشت: مردم در سال ۸۸ ولایت مداری خود را به رهبری نشان دادند و به دشمنان گفتند که ما حامی ولایت هستیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین درس فتنه ۸۸، وحدت مردم ایران در مقابل دشمنان بود که مردم با وحدت و قرار گرفتن در صف رهبری توانستند توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

نمایده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبری به خوبی توانست در سال ۸۸ کشور را اداره کند و دشمنان داخلی و خارجی سر جایشان بنشاند، بیان داشت: وفاداری مردم برای رهبری را باید در سال ۸۸ یاد گرفت که مردم با آمدن به خیابان‌ها و راهپیمایی بزرگ توانستند دشمنان را مایوس کنند.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی بزرگ ۹ دی، خاطرنشان کرد: مایوس کردن دشمنان یکی از فایده‌های حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با توجه به این که مسؤولان قدر مردم ایران را بدانند، گفت: مردم ایران همیشه در صحنه‌ها هستند و از ارزش‌های اسلام دفاع می‌کنند./۹۷۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات