۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۹۰۸۶۷
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت تبیین صحیح و مستدل دستاوردهای 40 ساله انقلاب

ضرورت تبیین صحیح و مستدل دستاوردهای 40 ساله انقلاب
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تبیین صحیح و مستدل دستاوردهای چهل ساله انقلاب در آستانه دهه مبارک فجر تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار نماینده وزارت امور خارجه در استان به ظرفیت و پتانسیل بالای کشورمان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت پیشرفت و توسعه کشور بهره گرفته شود.

وی با بیان این که اگر از ظرفیت‌های داخلی کشور استفاده بهینه شود به راحتی می‌توانیم تحریم‌های دشمن را خنثی کنیم، افزود: مسؤولان باید همه توان خود را برای بهره گیری صحیح از امکانات و ظرفیت‌های کشور به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که استفاده صحیح از ظرفیت‌های داخلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: تکیه بر توان داخلی بهترین و مهم‌ترین راه پیشرفت کشور در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف است.

آیت الله طبرسی با انتقاد از کسانی که دل بسته همراهی و کمک‌های غرب هستند، بیان داشت: تجربه ثابت کرده غربی‌ها هیچ گاه نمی‌توانند شریک قابل اطمینانی برای کشورمان باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی به ویژه جوانان با استعداد ایرانی توانست امروز به اوج عزت و اقتدار بین المللی دست یابد، گفت: علیرغم همه فشار‌ها و تهدید‌های دشمنان، امروز نظام اسلامی به عنوان یک کشوری مقتدر در عرصه بین المللی مورد توجه قرار دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت و تعالی را برای ملت ایران فراهم کرده است، افزود: امروز ملت بزرگ ایران در سایه انقلاب و آرمان‌های نظام به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده اند.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی، پایانی بر ذلت و وابستگی ملت ایران به غرب بود، بیان داشت: امروز این ملت بزرگ و با بصیرت با ایستادگی و مقاومت خود درس بزرگی به دشمنان و بدخواهان انقلاب دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز و در آستانه چهل سالگی انقلاب همه وظیفه دارند در جهت تبیین و تشریح دستاورد‌های چهل ساله به مردم تلاش کنند، خاطرنشان کرد: در آستانه دهه مبارک فجر همه تلاش تبلیغاتی دشمن در جهت سبک شمردم پیشرفت‌های چهل ساله نظام اسلامی است./950/پ602/ب1
ایمانی
ارسال نظرات