۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۹۰۷۵۴
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

صیانت و پاسداری از آرمان‌های انقلاب رسالت امروز حوزه است

صیانت و پاسداری از آرمان‌های انقلاب رسالت امروز حوزه است
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی را مهم‌ترین وظیفه امروز حوزه‌های علمیه دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیان مرکز استان، از انقلاب اسلامی به عنوان حرکتی عظیم و برخاسته از متن حوزه‌های علمیه یاد کرد و گفت: ملت ایران با اقتدا به امام خمینی (ره) و روحانیت اصیل و انقلابی نهضت انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با بیان این که حوزه و روحانیت در طول چهار دهه اخیر همواره مدافع به حق انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بوده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، افزود: امروز نیز روحانیت اصیل در دفاع از انقلاب از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که امروز نیز حوزه‌های علمیه و نهاد ریشه دار مرجعیت همچون گذشته در راستای حفظ و تقویت دین و انقلاب گام بر می‌دارند، خاطرنشان کرد: نتیجه این مجاهدت‌ها پویایی و ماندگاری انقلاب و نظام دینی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که مسأله انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه که از دغدغه‌ها و مطالبات به حق و مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است همواره مورد نظر مدارس علمیه و علمای بزرگوار بوده است، گفت: در همین راستا حوزه و روحانیت از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و همه توان خود را در جهت تحقق این مطالبات مهم و به حق به کار گرفته اند.

وی با بیان این که در حال حاضر حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید مهم‌ترین پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، افزود: اگر گاهی برخی افراد در راستای نگاه و نظرات شخصی خود مسأله‌ای را بیان می‌کنند که بر خلاف اصول حاکم بر حوزه است هیچ گاه مورد تأیید و حمایت حوزه و مرجعیت نبوده و نخواهد بود.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که حفظ شأن حوزه و نهاد مرجعیت امری مهم و مسلم است که باید مورد توجه همه افراد باشد، خاطرنشان کرد: نباید با برخی اظهارات زمینه شادی و نشاط دشمن را فراهم کنیم.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که توهین به مقام مرجعیت و علمای بزرگ دین همواره از سوی دشمنان و بدخواهان این مقام مقدس در طول تاریخ وجود داشته است، بیان داشت: در شرایط حساس امروز جامعه باید از اظهارنظر‌هایی که مورد سوء استفاده دشمن می‌شود به شدت پرهیز کرد.

وی با تأکید براین که حوزه‌های علمیه همواره گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و مرجعیت دینی هستند و در دهه‌های اخیر همواره این مسأله به عینه ثابت شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف امروز حوزه‌های علمیه دفاع و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی است./۹۵۰/پ602/ب1
ایمانی
ارسال نظرات