۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۷۵۴
امام جمعه موقت خرم آباد:

هوشیاری ملت ایران راه خنثی کردن اهداف شوم اغتشاش گران است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اقدامات اغتشاش گران و ضربه زدن به اموال عمومی گفت: این اقدامات بر مشکلات مردم می افزاید و مشکلی را حل نمی کند و بهترین راه هوشیاری ملت ایران برای خنثی سازی اهداف شوم کسانی است که در زمین دشمن بازی می کنند.
امام جمعه موقت خرم آباد

حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تجمعات اخیر در شهرها که امروزه شاهد آن هستیم، بیان داشت: در این زمینه ما با دو بخش روبه رو هستیم، نخستین امر مطالبات به حق مردم و خواسته هایی که از دولت و دولتمردان دارند، است.

رفع مشکلات اقتصادی در اولویت دولت باشد

وی با بیان اینکه توقعات مردم از دولتمردان به حق است، افزود: همه مسؤولان اجرایی همچون دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و دولتمردان در هر پُست و مقامی که هستند باید در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنان اقدام کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله پاسخ به نیازهای مردم و رفع مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار می دهد، عنوان داشت: دولت در کنار مردم است و رفع مشکلات اقتصادی آنان را در اولویت قرار دهد.

خروش ملت از کم توجهی و پاسخگو نبودن مسؤولان است

وی با بیان اینکه مردم زمانی به خروش می آیند که مسؤولان کم کاری کنند، خاطرنشان کرد: مردم نجیب و ولایی انقلاب اسلامی زمانی که دولت تلاش می کند و موفق نمی شود درک می کنند و اما کم توجهی و بی توجهی دولتمردان و مسؤولان را درک نمی کنند.

حجت الاسلم متقی نیا با اشاره به پاسخگو نبودن مسؤولان، پیشگیری نکردن از جرم و جنایت ها و اختلاس ها ادامه داد: مسؤولان اجرایی و نهادهایی که وظیفه آنان پیشگیری از قانون شکنی و به وجود آمدن فسادهای اقتصادی و مالی است، باید نسبت به انجام وظیفه خود اهتمام ورزند و در حق مردم خیانت نکنند.

وی اظهار داشت: برای پیشگیری از جرم و جنایت، رخ دادن فساد مالی و اقتصادی هر فردی در هر جایگاه و شغلی که قرار دارد باید خدمت بی منت را سرلوحه کار خود کرده و با انجام وظیفه درست و به موقع جلوی وقوع فسادهای مالی و اقتصادی را بگیرد.

امام جمعه موقت خرم آباد بخش بعدی را توقعات سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: این مهم باید از طریق قانونی و مطالبات مدنی پیگیری شود.

وی یادآور شد: امروزه ضدانقلابی ها و دشمنان نظام در حال سوء استفاده هستند و اغتشاش گرانی که نه به ایران وابستگی دارند و دلسوز این مردم نیستند، با اقدامات وقیحانه ای که انجام می دهند، در پی این هستند که اگر فرصتی برای رفع مشکلات مردم رخ دهد، این فرصت را از بین ببرند.

حجت الاسلام متقی نیا  با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در برابر اهداف شوم اغتشاش گران گفت: اغتشاش گران از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی پشتیبانی می شوند، حرکت این افراد برخلاف مردم ایران اسلامی است و آنان در زمین دشمن بازی می کنند و ضروری است مردم مسیر خود را از این افراد جدا کنند.

قانون بهترین راه رسیدن به مطالبات است

وی از اغتشاش گران به عنوان مزدوران یاد کرد و بیان داشت: امروز مردم انقلاب نباید فراموش کنند که برای این انقلاب خون شهدا ریخته شد تا درخت انقلاب تنومند شود و می طلبد در شرایط حساس جامعه امروز فکر کنیم که برای جلوگیری از خوشحالی دشمن و رسیدن به خواسته هایمان بدون تخریب دیگران چطور عمل کنیم و بهترین راه رسیدن به مطالبات قانون است./9459//۲۰۳/خ

  

ارسال نظرات