۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۳۷۱۲۱
آیت الله طه محمدی:

هیچ مسؤولی نباید درب اتاق خود را به روی مردم ببندد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ولی نعمت مسؤولان هستند و برای رفع احتیاجات و مشکلاتشان به مسؤولان مراجعه می کنند؛ پس وظیفه همه مسؤولان است تا جایی که در توانشان هست به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در دیدار با مسؤولان بنیاد مسکن استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به لزوم کار و فعالیت برای راحتی مردم گفت: هیچ مسؤولی اجازه ندارد درب اتاق خود را به روی مردم ببندد.

وی ادامه داد: حتی اگر شما می دانید فرد مراجعه کننده از گناه کارترین افراد کره زمین است باز هم حق ندارید از پذیرش او سر باز زنید چرا که خیلی از مشکلات و زشتی ها را می توان از طریق جذب حداکثری مردم از بین برد.

آیت الله طه محمدی به بعضی از مسؤولان که در دسترس مردم نیستند اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده ای تا مسؤولیتی به آنها محول می شود دیوار انسانی دور تا دور خودشان می کشند و خود را جدای از مردم می دانند که این اشتباه است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان این طور تصریح کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و برای رفع احتیاجات و مشکلاتشان به مسؤولان مراجعه می کنند پس وظیفه همه مسؤولان است تا جایی که در توانشان هست به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه همدان یکی از دلایل حضور پرشمار مردم همدان در نمازهای جمعه را وجود رابطه تنگاتنگ مردم با ائمه جمعه عنوان کرد و گفت: بنده هر شب از مساجد همدان دیدن می کنم و در کنار نماز گزاران مشغول به نماز می شوم.

وی ادامه داد: وقتی مردم ببینند یک مسؤول در کنار آنها است بسیار دلگرم می شوند و این جز وظایف اصلی مسؤولان کشور است که در کنار مردم و دوشادوش آنها باشند.

نماینده ولی فقیه در استان با ذکر داستانی از امام حسن(ع) درباره لزوم رسیدگی به مشکلات مردم گفت: این وظیفه به قدری مهم است که امام حسن(ع) برای رفع گرفتاری مردم همراه آنها می رفت./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات