۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۳۱۰۳۸۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

تطهیر سران فتنه خلاف مصالح ملی و خواست مردم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: تطهیر سران فتنه خلاف مصالح ملی و خواست مردم است.
مسؤول نمايندگي ولي فقيه درمنطقه دوم نيروي دريايي سپاه

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی زاده مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان و مسؤولان منطقه دوم دریایی سپاه با محکوم کردن رژیم آل سعود در به شهادت رساندن این عالم برجسته شیعه، گفت: شهادت مظلومانه روحانی برجسته شیعه شیخ نمر باقر النمر از سوی حکام سفاک آل سعود باعث تسریع در روند زوال و نابودی این رژیم ظالم خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمودی زاده با توصیه به اخلاص در عمل و دوری از هوای نفس افزود: اخلاص در عمل و دوری از هوای نفس سفارش آیات الهی و توصیه بزرگان دینی است و هوای نفس اگر در شخصی نفوذ پیدا کرد این شخص از اوج عزت به ذلت می افتد و مطابق روایات اسلامی هوای نفس عامل ضلالت و گمراهی و مانع رشد و تعالی انسان است.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: علم و آگاهی به اینکه خداوند ناظر دقیق اعمال و رفتار انسان است سبب می شود انسان از هوای نفس دوری گزیده و طبق وعده الهی به بهشت برین که جایگاه صالحین است دسترسی پیدا کند.
 
وی با اشاره به انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: در آستانه انتخابات دشمن تمام تلاش خود را جهت نفوذ انجام می دهد و همه ما باید مراقب جریان نفوذ باشیم. 
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با واکاوی جریان فتنه 88 و لغزش بعضی از خواص در این برهه از زمان گفت: در جریان فتنه 88 بی بصیرتی و حب قدرت سبب شد بعضی از افرادی که سابقه انقلابی گری نیز داشتند دچار اشتباه و خطا شده و در گرداب فتنه ای که استکبار بساط آن را چیده بود غرق شوند.
 
وی افزود: اکنون و بعد از شش سال که از فتنه 88 گذشته و در آستانه اتنخابات متاسفانه شاهد هستیم که بعضی از افراد و جریان های سیاسی زیرکانه در حال تطهیر سران فتنه و آوردن مجدد آنها به عرصه سیاست و اجتماع هستند که نمونه این عمل متاسفانه در روزنامه اطلاعات اتفاق افتاد.
 
حجت الاسلام محمودی زاده با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دیدار برخی از مسؤولان اجرایی استان بوشهر با یکی از سران فتنه که بر اساس سیاست نظام و ابلاغ شورای عالی امنیت ملی ممنوع التصویر است، تصریح کرد: این تحرکات در آستانه انتخابات برخلاف خواسته مردم ولایتمدار استان بوشهر و در تقابل با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ضمن داشتن اشکال شرعی خلاف شعار اعتدال نیز است.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه در انتها با توصیه به بصیرت و شرکت گسترده در صحنه انتخابات افزود: ملت شجاع ایران بانصب العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت به صورت گسترده در انتخابات شرکت کرده وحماسه ای دیگر رقم خواهند زد./833/102/ب1
ارسال نظرات