۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۷۸۴۶۰
آیت الله قرهی:

جریان جدیدی در کشور به دنبال تطهیر چهره استکبار است

خبرگزاریز رسا ـ مسؤول مدرسه علمیه امام مهدی(عج) تهران گفت: همواره باید مراقب جریان منافقان جدید در کشور بود که تطهیر کفار و دشمنان قسم خورده نظام را دنبال می کنند.
آيت الله قرهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله روح الله قرحی امروز در جمع هیأت های مذهبی بابل در جوار مرقد علامه سعید العلمای این شهرستان با بیان این مطلب که خداوند باب جهاد را برای مقابله با کافران و منافقان امر فرموده است، گفت: امروز عده ای منافقانه سعی دارند تا در داخل کشور مردم را از جهاد در مقابل کفار و دشمنان اسلام باز دارند.

 

وی جلوه دیگر نفاق را تطهیر دشمنان اسلام به واسطه جنایت های آنان علیه کیان اسلامی برشمرد و افزود: خصوصیت اصلی منافقان این است که اعمال کفار را خوب جلوه دهند و به تعریف از آنان در جامعه برای تغییر نگرش مردم دست می زنند.

 

مسؤول مدرسه علمیه امام مهدی تهران با هشدار نسبت به ظهور نفاق جدید و سازماندهی آن، خاطرنشان کرد: منافقان همواره در صدد نفوذ به ارکان بالای نظام برای به دست گرفتن سمت های بالای مدیریتی هستند و باید همواره این فرمان امام راحل را که انقلاب نباید به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد را جدی گرفت.

 

وی با تبیین دو واژه نامحرمان و نااهلان پرداخت و اظهار داشت: نامحرمان در انقلاب همان سرسپردگان به دشمنان اسلام و جاسوسان آنها در کشور هستند و در کنار آن بایدمراقب نااهلان که حب دنیا سراسر وجودشان را در برگرفته است، بود.

 

آیت الله قرهی با انتقاد از برخی مسؤولان که مواضع آنها مخالف جهت رهبری است، تصریح کرد: وقتی امام خامنه ای مذاکره با آمریکا را تنها در موضوع هسته ای بیان می کنند، برخی این مذاکرات را فتح بابی برای گفتگوها و نزدیکی با شیطان بزرگ می دانند.

 

وی افزود: همواره باید مراقب جریانی در کشور بود که تطهیر کفار و دشمنان قسم خورده نظام را دنبال می کنند که نمونه بارز آن استقبال از عامل اصلی ورود بیماری ایدز در کشور است.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه به بیان آیات قرآن و روایاتی در خصوص وضعیت منافقان در جهنم پرداخت و اذعان کرد: منافقان بدانند که بر اساس آیات قرآن و روایات جایگاهشان در بدترین جای جهنم و در سخت ترین عذاب الهی خواهد بود.

 

وی به برنامه ریزی دشمنان برای نظام اسلامی در تغییر جهت آن و دور کردن از آرمانهای بلند انقلاب اشاره کرد و گفت: در قسمت 18 سریال معروف 24 که از سوی آمریکا در ده سال قبل تولید شده است، به مسائلی از مذاکرات هسته ای اشاره می شود که بسیار به وضعیت امروز شبیه است.

 

وی افزود: ما از تجربه تلخ اعتماد صدام و قزافی استفاده می کنیم و حتی عکسی از مراکز نظامی خود را در اختیار عوامل استکبار و غرب نخواهیم داد.

 

مسؤول مدرسه علمیه امام مهدی تهران ضمن تاکید بر این که امروز غرب و آمریکا در افول قدرت خود به سر می برند، تاکید کرد: امروز آمریکایی ها از قدرت منطقه ای ایران و نفوذ نظام در سراسر جهان می ترسند و نباید از این ظرفیت و قدرت که از استکبارستیزی به دست آمده است، غفلت  کرد.

 

آیت الله قرهی موضوع هسته ای ایران را از سوی غرب تنها بهانه ای عنوان و تصریح کرد: هوشیار باشید که هدف دشمنان برای دور کردن و ایجاد فاصله میان امام و امت است زیرا می دانند که عامل اصلی موفقیت کشور وجود ولایت فقیه و امام است.

 

وی افزود: برخی یاد گرفته اند تا در زبان مرتب دم از ولایت بزنند اما در دلهایشان همواره مخالفت با ولایت موج می زند./950/پ201/ب1

ارسال نظرات