۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۲۲۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

روز جهانی قدس اوج همبستگی امت اسلام برای نابودی اسرائیل غاصب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران روز جهانی قدس را تجلی وحدت و همبستگی امت اسلامی برای نابودی صهیونسیم جهانی دانست.
روز جهانی قدس اوج همبستگی امت اسلام برای نابودی اسرائیل غاصب است

 

حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری روز قدس را روز بیداری ملت‌های جهان علیه صهیونیسم جهانی دانست و گفت: سال ها است که منطقه خاورمیانه با چند مشکل مهم و اساسی روبرو بوده و یکی از بحرانی ترین مناطق جهان به شمار می آید.

 

وی افزود: مهم‌ترین و بارز‌ترین و اساسی‌ترین ریشه بحران خاورمیانه مسأله فلسطین و جنگ مداوم رژیم جعلی اسرائیل با مردم کشور فلسطین و با برخی از کشورهای همجوار است.

 

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به این که فلسطین تنها سرزمینی در دنیا است که حقوق بشر در آن به صورت شبانه روزی از سوی رژیم صهیونیستی نقض و ضایع می شود، خاطرنشان کرد: پرچم داران مدعی حقوق بشر همیشه در برابر این جنایات سکوت کرده اند و حتی آمریکایی ها هر روز اسرائیل را تشویق به جنایات بیشتر می کند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) بر اساس بینش اسلامی و تأسی به قرآن مجید، راه را به همه آزاداندیشان و صلح‌خواهان جهان نشان داده است.

 

وی ادامه داد: برای نخستین بار از زمان اشغال فلسطین و به منظور وارد کردن قدرت عظیم مسلمانان و مستضعفان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بنیان گذار انقلاب اسلامی و پرچم دار نهضت جهانی اسلام، آخرین جمعه مبارک ماه رمضان را که از ایام قدر است به عنوان روز قدس انتخاب کردند تا مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی در مراسمی گسترده، همبستگی بین المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام کنند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: با این اقدام امام راحل عظیم الشأن، مسأله فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام مطرح و راه حل آزادی قدس و نجات مردم فلسطین نیز مشخص شد.
 

حجت الاسلام سهرابی با تأکید براین که دولت‌های منطقه خاورمیانه باید همیشه یاور ظالم باشند و در برابر ظلمِ به مظلوم، ساکت ننشینند، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی باید به این پیام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی‌(ره) و ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز قدس امسال صحنه ای را به نمایش بگذارند که چنان وحشتی در اندام صهیونیست بیفتد که دست از این جنایات چندین ساله خود بردارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز با راهپیمایی روز قدس در واقع پروتکل صهیونیست را به جهانیان نشان خواهند داد و وحشی گری های آنان را بیش از پیش نزد جهانیان آشکار خواهند کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: حضور میلیونی ملت ایران در این راهپیمایی بزرگ، در واقع حمایت از اسلام و  مردم فلطسین است که با مشت های گره کرده و شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا محقق می شود./950/ت302/ب

ارسال نظرات