۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۶۳۱
همزمان با تعطیلات نوروزی؛

بیش از 60 مبلغ دینی به اماکن متبرکه مازندران اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام شصت و سه مبلغ دینی در ایام نوروز به امامزادگان و اماکن متبرکه استان خبر داد.
اعزام مبلغين به روستاهاي مازندران
حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از اعزام شصت و سه مبلغ در ایام نوروز به امامزادگان استان خبر داد.

وی افزود: به فرموده مدبرانه مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف و استقبال مردم از امامزادگان و بقاع متبرکه در همه ایام این اعزام انجام می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی جهت بهره مندی از روش های تبلیغی نوین و استفاده از تکنولوژی و ابزار جدید طرح خیمه های معرفت در چهار امامزادگان شاخص استان شمال امامزاده عباس (ع) ساری، امامزاده عبداله (ع) آمل، امامزاده قاسم (ع) ریحان آباد بهشهر و امامزاده سید حسین (ع) شیرود تنکابن به اجراء در می آید.

حجت الاسلام سهرابی ادامه داد: این خیمه شامل غرفه های مختلف از قبیل غرفه مشاوره توسط مبلغان، نقاشی کودکان، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، غرفه سخنرانی و غرفه پخش فیلم های مذهبی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: این خیمه از اول عید نوروز آغاز تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت و از همه مسافران، زائران به ویژه مردم استان جهت حضور در این امامزادگان و استفاده از معنویات در جوار بقاع متبرکه و تقویت باورهای دینی کودکان و فرزندانشان دعوت به عمل می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی صد امام زاده شاخص و 50 مسجد بین راهی برای پذیرایی مسافران نوروزی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های عید نوروز طرح آرامش بهاری است که از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

حجت الاسلام سهرابی، برگزاری مراسم تحویل سال نو را از برنامه‌های اداره کل اوقاف در امام زادگان دانست و تصریح کرد: در سال جدید این مراسم در امام زادگان و با مرکزیت امام زاده حمزه قائم شهر برگزار می‌شود./950/پ202/ج
ارسال نظرات