۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۵۸۹۵۶۰
حجت الاسلام علیپور خبر داد؛

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه امام صادق تبریز

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تبریز با اشاره به اهمیت کار فرهنگی و تبلیغی طلاب در سطح جامعه، گفت: به زودی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این مرکز علوم دینی گسترش خواهد یافت.
علیپور مدیر حوزه علمیه امام صادق تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علیپور، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تبریز امروز در دیدار با مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: مسجد حوزه علمیه صادقیه بازار تبریز که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد به همت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی مرمت و بازسازی شده است.

وی با بیان این‌که حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم همه روزه نماز ظهر و عصر را در این مسجد حضور یافته و به مشکلات مردم به صورت چهره‌به‌چهره رسیدگی می کند، افزود: بنایی که سالها بانگ اذان از منازه های آن بلند نمی شد؛ این روزها میزبان نمازگزاران خداجو است.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به این‌که حوزه علمیه خواهران صادقیه پیش از این در جوار مسجد تاریخی صادقیه فعالیت داشته است، افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید این مدرسه علوم دینی به مرکز آشتاب واقع در خیابان شهید منتظری تبریز منتقل شده و حوزه علمیه برادران امام صادق(ع) راه‌اندازی و جایگیزین شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تبریز با اشاره به اهمیت کار فرهنگی و تبلیغی طلاب در سطح جامعه گفت: با راه‌‌اندازی کانون فرهنگی هنری مسجد تاریخی صادقیه و فعالیت طلاب در این مرکز؛ به زودی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این مرکز علوم دینی گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به این‌که کد مستقل حوزه علمیه امام صادق(ع) از سوی شورای عالی حوزه علمیه کشور صادر شده است، افزود: با دریافت این کد فعالیت؛ این مرکز دیگر از مدارس اقماری حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز محسوب نمی‌شود.

همچنین محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند حوزه علمیه امام صادق(ع) تبریز اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری مسجد تاریخی صادقیه تبریز در سریع‌ترین زمان ممکن فعال خواهد شد./935/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات