۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۸۹۴۹۳

امام جمعه معمولان معرفی شد

امام جمعه جدید معمولان با حضور نماینده ولی فقیه در این شهر معرفی شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، صبح امروز، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به شهر معمولان سفر کردند.

گفتنی است، با حضو نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام اصغر دانشی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، دستیاری فرماندار پلدختر، بخشدار معمولان و جمعی از مسؤولان شهرستان امام جمعه جدید شهر معمولان معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محسن موسوی، به مدت سه سال به عنوان امام جمعه جدید شهر معمولان معرفی شد.

بنا بر این گزارش، از زحمات حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی، امام جمعه پیشین معمولان قدردانی شد.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در جریان سفر به شهرستان پلدختر و به همراه حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه جدید معمولان، حجت الاسلام اصغر دانشی، مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، فرماندار و جمعی از مسؤولان در بدو ورود به پلدختر با حضور در گلزار شهدا و با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه بر قبور مطهر شهدا، ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهر ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با حضور در منزل شهید«محمد مهدی سپندیانی» که در ۲۷ خرداد ماه سال ۶۷ در منطقه«قمیش»  به فیض شهادت نایل شد، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد./9451//۶۰۲/خ

ارسال نظرات