۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۸۹۴۲۶
امام جمعه بجنورد:

ملت ایران در جنگ اقتصادی هم همانند سایر جبهه‌ها بر دشمن غلبه می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مردم ایران به این باور رسیده‌اند که قادر هستند در جنگ اقتصادی دشمن نیز همچون جنگ تحمیلی، کودتاها، اقدامات تروریستی، فتنه‌های پیچیده و سایر عرصه‌های تقابل به پیروزی برسند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه استان، با اشاره به تداوم تهدیدهای و تحریم‌های مستکبران علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران همانند گذشته در برابر اقدامات مذبوحانه دشمنان ایستادگی کرده و در عرصه اقتصادی هم به موفقیت می‌رسد.

وی افزود: مردم ایران به این باور رسیده‌اند که قادر هستند جنگ اقتصادی دشمن را نیز همچون جنگ تحمیلی، کودتاها، اقدامات تروریستی، توطئه‌های تجزیه‌طلبانه سال‌های آغازین انقلاب، تهاجم فرهنگی، فتنه‌های پیچیده و جنگ‌های نیابتی سال‌های اخیر به شکست رسانده و پیروزی دیگری را به نام ایران در چهلمین سالگرد بزرگداشت انقلاب اسلامی ثبت کنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: 30 سال از پایان جنگ تحمیلی که رژیم بعث عراق به‌عنوان آغازگر این جنگ معرفی شده است، می‌گذرد و با وجود اینکه دشمن هر روز جنگ تازه‌ای را علیه ملت ایران و نظام اسلامی آغاز می‌کند در تمامی این صحنه‌ها شکست خورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ‌هایی ازجمله تحریم‌های اقتصادی، فتنه‌های سیاسی و جنگ اقتصادی نتوانست موفق شود؛ به همین دلیل به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی روی آورده تا سیستم دفاعی ایران را هدف قرار دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه ما درزمینهٔ دفاعی به قوت و قدرت مناسبی دست یافته‌ایم اما هنوز در بخش اقتصاد مشکل داریم، تصریح کرد: همان‌طور که مدیران نظامی مشکل دفاعی را حل کردند، مدیران اقتصادی هم تلاش کنند تا مشکل اقتصادی کشور را حل کنند.

وی اظهار کرد: تقویت توان دفاعی و اقتصادی و حمایت و دفاع از ملت‌های مظلوم جهان مهم‌ترین آرمان و هدف جمهوری اسلامی ایران است، ازاین‌رو دشمنان نمی‌توانند با تهدیدها و تحریم‌های خود ما را از پیگیری این اهداف عالیه بازدارند./9314//۶۰۱/خ

ارسال نظرات