۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۸۹۲۸۰
حجت الاسلام جعفرپور خبر داد؛

فعالیت ۳۰ مؤسسه قرآنی در شهرستان بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از فعالیت ۳۰ مؤسسه قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نهادها در راستای نشر فرهنگ قرآنی در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اهمیت اجرای برنامه های قرآنی و نهادینه سازی فرهنگ دینی به ویژه بین نسل جوان بیان داشت: فعالیت ها و برنامه های قرآنی در این شهرستان روندی صعودی و افزایشی داشته است.

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با همکاری مؤسسات و خانه های قرآنی این شهرستان در نظر دارد برنامه ها و فعالیت خود را با اثرگذاری بیشتری افزایش دهد و در این راستا از پتانسیل مؤسسات قرآنی و فعالان این عرصه بهره لازم را به نحو مطلوبی خواهیم برد.

حجت‌الاسلام جعفرپور تصریح کرد: مؤسسات و خانه های قرآنی سطح شهرستان بروجرد نیازمند حمایت مادی و معنوی به منظور توسعه فعالیت ها و برنامه های خود هستند، به همین منظور مسؤولان استانی باید توجه ویژه ای نسبت به توسعه فعالیت ها و برنامه های قرآنی از خود نشان دهند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در پایان از اهم فعالیت ها و برنامه های مؤسسات و خانه های قرآنی و شیوه تدریس مربیان این شهرستان اظهار رضایتمندی کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون درشهرستان بروجرد ۳۰ مؤسسه قرآنی شهری و روستای در راستای نشر فرهنگ قرآنی فعالیت دارند.

حجت الاسلام جعفرپور ادامه داد: قرآن مجید، برترین و آخرین پیام خداوند و بزرگ ترین گوهر گرانبهای به جای مانده از پیامبر گرامی اسلام(ص) سرچشمه جوشان معارف اسلامی و اقیانوس بیکران حقایق است.

وی با اشاره به جایگاه والای تفکر و تدبر در دین اسلام بیان کرد: شکل گیری شخصیت و هویت دینی افراد بسته به تفکر و تدبر در مبانی دینی دارد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد تصریح کرد: پتانسیل بالای فرهنگی و مذهبی دراین شهرستان موجب شده که استقبال خوبی از برنامه های دینی به‌ ویژه امور قرآنی داشته باشیم./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات