۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۸۹۲۳۱

حمایت آل خلیفه از رژیم صهیونیستی

در پی دعوت رسمی بحرین از وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی برای مشارکت در نشست اقتصادی منامه، آل خلیفه به حمایت خود از صهیونیست ها اقدام کرد.
بحرین

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا به نقل از وب سایت خبری الخلیج آنلاین، حمایت خالد بن احمد آل خلیفه از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان در چارچوب تقویت روابط میان منامه و تل آویو صورت می گیرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، پیام های وزیر خارجه بحرین علیه لبنان  و در حمایت از عملیات سپر شمال ارتش رژیم صهیونیستی بعد از آن صورت گرفت که مقامات بحرین وزیر اقتصاد این رژیم را رسما برای حضور در نشست اقتصادی در منامه دعوت کرده اند.

گفتنی است که پیام های وزیر خارجه بحرین در حمایت از عملیات رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان، با موجی از تمسخر از سوی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد.

وزیر خارجه بحرین در حساب کاربری توییتر خود عملیات نظامی اشغالگران صهیونیست به جنوب لبنان با این ادعا که حزب الله در این منطقه تونل هایی را حفر کرده است، آن را اقدامی عادی برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی دانست. 

یک کاربر توتیتر با تمسخر پاسخ خالد بن احمد را این‌گونه داده است: وزیر خارجه بحرین با این پست خود رژیم صهیونیستی را به عنوان یک کشور به رسمیت شناخته است و عادی سازی رابطه با آن را علنی کرده است.

کاربر دیگری نوشته است که امکان ندارد وزیر خارجه بحرین سخنی علیه اشغالگران صهیونیست بنویسد. این کاربر «آل خلیفه» را حامی آشکار تل آویو معرفی کرده است.

ارسال نظرات