۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۸۹۰۱۷
امام جمعه پلدختر:

محصول دانشگاه‌ها پرورش انسان های انقلابی باشد

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه محصول دانشگاه ها باید پرورش انسان های انقلابی، محیطی بسیجی، علمی و ولایی باشد، گفت: دانشگاه باید پایگاه اصلی انقلاب باشد.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدعلی حسین‌زاده آملی، ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: 16 آذر از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ولایتمداری، بصیرت سیاسی و دینی و روحیه انقلابی از ویژگی های دانشجویان است، افزود: علم آموزی و تهذیب اخلاق از دیگر ویژگی های دانشجویان است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه دانشگاه باید پایگاه اصلی انقلاب باشد، عنوان کرد: جنبش دانشجویی باید عاشق آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد و برای رسیدن به این آرمان‌ها تلاش کند.

وی دانشجویان را مظهر شهامت و سرعت عمل ملت خواند و اظهار داشت: دانشجو باید در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه حضوری فعال، زنده و با نشاط داشته باشد.

حجت الاسلام حسین زاده عاملی با بیان اینکه اگر دانشجوی بی ‌بصیرت و بدون تحلیل سیاسی فریب بخورد درد بزرگی برای ملت ایران بوده و تحمل این درد سخت است، عنوان کرد: دانشجوی انقلابی و ولایتمدار که قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد هیچ‌گاه فریب نمی‌خورد.

وی در ادامه با عنوان اینکه دانشجو باید آرمان‌گرا باشد و آرمان ‌گرایی همان انقلابی ماندن، ولایت‌مداری و اطاعت از ولی امر است، بیان کرد: محیط دانشجویی باید جوان، پاک، بی‌آلایش، سرشار از صداقت، صمیمیت و محل پاسخگویی به احساسات درست باشد.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: محصول دانشگاه‌ها باید پرورش انسان انقلابی مثبت، فعال، مسؤول، متعهد و امیدوار به آینده باشد و محیطی بسیجی، علمی و ولایی باشد.

حجت الاسلام جسین زاده آملی خاطرنشان کرد: آسایش و آرامشی که امروز در محل‌های علمی برقرار است از برکات خون شهدا است و نباید فراموش شود./9451//۶۰۱/خ

ارسال نظرات