۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۸۸۷۵۷
امام جمعه رفسنجان:

عمل کردن به رهنمودهای رهبری مهمترین وظیفه مردم و مسؤولان است

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که مهمترین شاخصه انقلابی بودن حرکت در راه ولی فقیه است، گفت: عمل کردن به رهنمودهای رهبری مهمترین وظیفه مردم و مسؤولان است.
ولایت پذیری

حجت الاسلام عباس رمضانی پورامام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با حوزه انقلابی، گفت: سکولار بودن حوزه به انقلاب اسلامی ضربه وارد می کند.

وی افزود: حوزه علمیه زمانی می تواند برای دین مفید باشد که افزون بر فعالیت علمی و تهذیبی به فکر یک انقلابی بودن هم باشد تا نقشه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که آگاهی و بالا بردن سطح فکری مردم در کشور به حوزه های علمیه وابسته است، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن انقلاب و دور کردن مردم از دین اسلام هستند.

وی اظهار داشت: جدایی دین از سیاسیت یکی از ترفندهای دشمن در کشور بوده اما حوزه های علمیه با آمدن در صحنه ها به دشمنان ثابت کرده اند که سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست است.

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که مراجع تقلید خط مقدم انقلاب شمرده می شوند، بیان داشت: این که مراجع تقلید تذکراتی به مسؤولان می دهند نشان از این دارد که دین اسلام در سیاست حرف دارد.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با اشاره به این که مهمترین شاخصه انقلابی بودن حرکت در راه ولی فقیه است، افزود: عمل کردن به رهنمودهای رهبری مهمترین وظیفه مردم و مسؤولان است.

حجت الاسلام رمضانی پور اظهار داشت: مسؤولان زمانی می توانند کشور را خوب اداره کنند و از ترفندهای دشمنان دور باشند که در کنار ولی فقیه و به رهنمودهای رهبری دقت و عمل کنند.

وی با بیان این که حوزه علمیه باید انقلابی باشد تا مردم را انقلابی کند، خاطرنشان کرد: طلاب بدانند که با آگاهی و بالابردن بصیرت مردم نسبت به انقلاب، زمینه ظهور امام زمان(عج) را در دنیا فراهم می کنند.

وی در پایان با توجه به این که بعضی از مسؤولان تفکر انقلابی ندارند، گفت: لزوم انقلابی بودن برای مسؤولان کشور یکی از ضرورت ها شناخته می شود./9707/ت602/ب1

ارسال نظرات