۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۸۸۷۱۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران:

مسؤولان نسل امروز را با هویت انقلاب آشنا کنند

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب منحصر به دهه فجر نیست، گفت: باید از تمامی برنامه ها که از سوی ارگان ها جهت روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا می شود استفاده لازم صورت گیرد تا نسل امروز انقلاب نسبت به این ارزش ها آگاهی بیشتری پیدا کنند.
سید محسن محمودی سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر امروز در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این استان که با حضور سرپرست استانداری و فرمانداران شهرستان های تهران در محل استانداری پایتخت برگزار شد با بیان اینکه این ستاد باید جدی تر و قوی تر از گذشته در برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فعالیت داشته باشد، از تشکیل کارگروه های کشوری این ستاد خبر داد و گفت: امروز همه دستگاه های اجرایی، انقلابی و مردمی کشور باید در کنار یکدیگر در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن تلاش کنند.

وی با تقدیر از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در استان و شهرستانها که مسؤول ستادهای چهلمین سالگرد هم هستند از فرمانداران خواست تا به عنوان نماینده عالی دولت در هر منطقه در کنار ائمه محترم جمعه جهت فعال سازی و برنامه ریزی مناسب این جشن تلاش نمایند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تهران ابراز کرد: باید ضمن جمع آوری و تدوین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر در هر منطقه، جهت ارتقای روحیه امید و پاسخگویی به شبهات جوانان و نسل امروز انقلاب تلاش وسیع تری صورت گیرد.

امام جمعه موقت ورامین با اعلام اینکه درخواست برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سطح استان اهم مطالبات از مسؤولان است، توجه ویژه رسانه ملی به شهرستان های استان تهران را خواستار شد و با گلایه از ضعف رسانه در شهرستانها ادامه داد: رسانه ملی باید در تمام عرصه ها پاسخگوی نیاز رسانه ای مردم باشد که تحقق این امر جز با راه اندازی شبکه استانی محقق نخواهد شد.

این مقام مسؤول مطرح کرد: گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی منحصر به دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیست، بلکه باید از تمامی برنامه ها که از سوی ارگان ها و دستگاه ها اجرا می شود جهت روشنگری و تبیین ارزش ها، دستاوردها، هویت و عزت انقلاب اسلامی، مبارزه با طاقوت، استکبارستیزی، توجه به خود باوری و نیروی درون کشور استفاده لازم صورت گیرد تا نسل امروز انقلاب که زمان طاغوت را ندیده اند نسبت به این ارزش ها آگاهی بیشتری پیدا کنند.

حجت الاسلام محمودی در پایان از نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد تأثیرگزار در تمامی مقاطع چهل ساله انقلاب یاد کرد و گفت: این شورا توانسته است با ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و به صحنه آوردن مردم در مقاطع حساس انقلاب مانند روز ۹ دی فتنه های دشمن را خنثی سازد./804/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات