۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۸۷۳۴۲
آيت الله صفایی بوشهری:

۲۸۰۰ روحانی در استان بوشهر در امر تبلیغ فعالیت می‌کنند

امام جمعه بوشهر با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۸۰۰ روحانی در استان بوشهر در امر تبلیغ، گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ روحانی از حوزه علمیه برادران و یک‌هزار و ۷۰۰ مبلغه از حوزه علمیه خواهران برای امر تبلیغ به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شده‌اند.
آیت‌ الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر

به گزارش  خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تاکید بر اینکه احیای اجتماعی و معرفی موقعیت مکانی و ظرفیت‌های موقوفات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است اظهار داشت: سند و نقشه جامع موقوفات کل استان بوشهر در قالب سامانه هوشمند و برخط بر اساس نتایج آمایشی و سرزمینی تدوین و طراحی شود که الگویی برای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه ویژه مردم به عملکرد اوقاف و امور خیریه افزود: مردم به سازمان اوقاف و امور خیریه نگاهی خدماتی در حوزه دین و تبلیغات دینی دارند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توسعه همکاری  نهادهای تبلیغی گفت:در این زمینه  تشکیل شورای تبلیغ بین سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است.

آیت الله صفایی بوشهری  از فعالیت 2 هزار و 800 روحانی تبلیغی در مناسبت‌های فرهنگ دینی  خبرداد و تصریح کرد: در حوزه علمیه برادران بیش از یک‌هزار و 100 نفر روحانی تبلیغی و در حوزه علمیه خواهران نزدیک به یک‌هزار 700 مبلغه در امر انجام رسالت تبلیغی مشغول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: جا دارد که شورای مشترک تبلیغ از این مجموعه کارآمد و علمی در موالید و دیگر مناسبتهای فرهنگ دینی در مساجد و مراکز فرهنگی بهره گیرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات