۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۸۶۰۳۴
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

انتخاب مدیران باید براساس تعهد، پاک‌دستی و اثربخشی باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انتخاب مدیران باید براساس تعهد، پاک‌دستی و اثربخشی باشد.
آیت الله دری نجف آبادی

به‌گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین یادبود مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس فقید سازمان تامین اجتماعی در اراک اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یکی از نهادهایی است که بیشترین سطح درگیری را با جامعه داشته و 50 درصد جمعیت کشور با این ارگان درگیر بوده و از خدمات آن بهره می‌برند که نشان از بالا بودن حجم کاری این سازمان دارد.

وی افزود: بنابراین باید برای گسترش خدمت‌رسانی این سازمان به بیمه‌شدگان، پرداخت طلب این سازمان در سطح مراجع کلان تصمیم‌گیرنده مورد توجه قرار گرفته و سرعت‌بخشی به آن مد نظر قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این مهم باید در بحث بودجه سال 98 مورد توجه قرار گیرد و به گونه‌ای در رابطه با آن اندیشیده شود که تامین حقوق سازمان تامین اجتماعی محقق شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: نکته قابل توجه در رابطه با سازمان تامین اجتماعی این است که باید مردمی بودن و تعلق این سازمان به مردم را مورد توجه ویژه قرار داد و توجه داشت که این سازمان نباید به حیات خلوت مدیران و مسئولان تبدیل شود.

وی ادامه داد: همچنین در بحث هزینه‌کرد منابع مالی در سازمان تامین اجتماعی باید بسیار دقت شود و مدیریت آن به گونه‌ای باشد که بتوان در راستای افزایش منابع مالی و توانمندی آن در این زمینه به لحاظ مالی و درمانی آن را تقویت کرد تا امکان خدمات‌رسانی به آیندگان هم وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: در واقع حمایت از مجموعه عظیمی از انسان‌های مظلوم و محروم رسالت خطیر این نهاد اجتماعی بوده و این نکته باید همواره مورد توجه باشد که افرادی که وابستگی به دنیا و مال دنیا را در اهداف خود دارند وارد این سازمان نشوند و مسئولیت این رسالت سنگین را برعهده نگیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: انتخاب مدیرانی متعهد و اثربخش به منظور بازدهی بیشتر این نهاد باید مورد توجه قرار گیرد و شاهد انتخاب مدیرانی شایسته برای این نهاد ارزشمند باشیم.

وی افزود: انتخاب افراد شایسته برای مدیریت این سازمان بسیار حائز اهمیت بوده، زیرا اموال آن متعلق به مردم بوده و هرگونه دخل و تصرف در این اموال خلاف شرع بوده و حرام است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات