۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۸۵۸۴۰

برگزاری نشست جایگاه ملی و ظرفیت های منطقه ای شیعیان پاکستان

با حضور حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس نشست جایگاه ملی و ظرفیت های منطقه ای شیعیان پاکستان امروز در سالن اجلاس خبرگزاری رسا برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان | نشست جایگاه ملی و ظرفیت های منطقه ای شیعیان پاکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری «شیعیان  پاکستان؛ جایگاہ ملی و ظرفیت منطقه»، با حضور حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در سالن اجلاس خبرگزاری رسا برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس ابتدا در مورد فعالیت های مجلس وحدت مسلمین پاکستان توضیح داده و در ادامه اوضاع شیعیان این کشور بعد از نخست وزیری عمران خان را بررسی کرد.

همچنین در این نشست، روابط بین شیعیان پاکستان با مذاهب دیگر این کشور بررسی شد.

دخالت های کشورهای خارجی در پاکستان و تاثیرات آن بر شیعیان این کشور از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس در ادامه به بررسی آینده روابط پاکستان با ایران و نیز تقابل این مساله با دخالت های عربستان پرداحت.

از آنجا که حجم زائران پاکستانی اربعین به طور روز افزونی در حال افزایش است، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بخش دیگری از سخنان خود، این موضوع را مورد بررسی قرار داده و بر تسهیل این مساله تاکید کرد.

یاد آوری می شود که مجلس وحدت المسلمین پاکستان (mwm pakistan) یک نھاد سیاسی فرھنگی در کشور پاکستان است که در ایالت ھای مختلف پاکستان و بعضی از کشور ھای ھمسایه از قبیل ایران، عراق و لبنان نمایندگی دارد./۸۴۷/

ارسال نظرات