۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۸۵۴۶۵

پیام تسلیت نمایندگان مجلس خراسان جنوبی درپی درگذشت رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی

نمایندگان مردم استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت رییس و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را تسلیت گفتند.
نوربخش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت رییس و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و معاون پارلمانی ایشان اقای عبدالرحمن تاج الدین در سانحه رانندگی، موجب تألم و حزن اینجانب گرديد.

دکتر نوربخش مدیرعامل فقید تأمین اجتماعی کشور از فرزندان این استان بود و‌ از مدیران پرتلاش و خدوم کشور محسوب می‌شد. ساخت بیمارستان حضرت ابالفضل العباس(ع) بیرجند که برای قشر کارگر و‌ محروم جامعه با همت و تلاش ایشان به ثمر نشست و از او به یادگار ماند.

اینجانب به عنوان خادم مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف ضمن ابراز تأسف عمیق از این حادثه غم‌انگیز، مراتب  همدردی و همراهی با بازماندگان اين سانحه را اعلام داشته و از درگاه پروردگار سبحان برای آن‌ها طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شكيبايی و تندرستی مسئلت می‌نمایم.

همچنین در پیام تسلیت نظر افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز آمده است:

انا لله وانا اله راجعون

درگذشت ناگهانی جناب آقای دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی کشور و جناب آقای تاج الدین معاون پارلمانی آن سازمان باعث تاسف و تاثر گردید.

بدینوسیله درگذشت این عزیزان که از مسؤولان مخلص و توانمند جمهوری اسلامی ایران بودند را به خانواده‌های محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آن تازه درگذشتگان  علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.

فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در پی درگذشت دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی کشور با صدور پیام تسلیتی گفت:

 انا لله و انّا الیه راجعون

خبر در گذشت آقای دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی کشور و معاون پارلمانی وی آقای تاج الدین موجب اندوه و تألم فراوان شد.این مصیبت ناگوار را به خانواده محترم داغدار و همشهریان عزیزم در استان خراسان جنوبی و شهرستان قاینات و زیرکوه  تسلیت عرض می‌کنم و برای آن سفرکردگان خدوم تمنای غفران و رحمت الهی از درگاه احدیت دارم.

مرحوم آقای دکتر نوربخش مدیری پاک دست و توانمند بود که در سازمان تامین اجتماعی منشأ خدمات و تلاش‌های ارزشمند برای کارگران و مردم شد. روحشان شاد./9314د/د101/ب1

ارسال نظرات