۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۸۴۸۱۷

حجت الاسلام والمسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی شد

پس از گمانه زنی های متعدد، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی به عنوان رییس جامعه المصطفی العالمیه منصوب و طی روزهای آینده حکم وی از سوی رهبر معظم انقلاب منتشر خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی معاون آموزش المصطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی به عنوان رییس جامعه المصطفی العالمیه معرفی و جایگزین آیت الله اعرافی می شود.

حکم ریاست وی در جامعه المصطفی العالمیه طی روزهای آینده از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب منتشر خواهد شد.

در سوابق مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مسؤولیت های متعددی همچون معاونت آموزش حوزه های علمیه، معاونت پژوهش و آموزش المصطفی و عضویت در هیات مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی به چشم می خورد.

جامعه المصطفی العالمیه که در سال ۵۸ تاسیس شده، نهادی علمی و بين المللی با هويت حوزه ای است که به گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی، با رويكرد آموزشی، پژوهشی و تربيتی در سراسر جهان اهتمام دارد.

این نهاد معتبر علمی که مرکز آن در شهر مقدس قم واقع شده است، در بسیاری از کشورها نمایندگی فعال دارد و دهها هزار طلبه غیر ایرانی در این مرکز مشغول تحصیل هستند و یا فارغ التحصیل شده اند.

جامعه المصطفی العالمیه همچون دیگر مراکز علمی معتبر جهان از هیات امنایی متشکل از شخصیت های حقیقی و حقوقی است که عهده دار هدایت و نظارت کلان این مرکز هستند./۹۲۴/ج

ارسال نظرات