۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۸۴۶۷۳
امام جمعه کرمان:

تحریم های آمریکا علیه ایران ضعف دشمن را می رساند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که تحریم های آمریکا علیه ایران ضعف دشمن را می رساند، گفت: آمریکا و هم پیمانان او در منطقه در برابر ملت ایران هیچ قدرتی ندارند.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع)، اظهار کرد: تقوا سنگری محکم بوده که انسان به واسطه آن می تواند در مقابل دشمن بایستد.

وی با اشاره به اینکه بازتاب گناهان در زندگی انسان، سبب نابودی جامعه می شود، تصریح کرد: انسانی در زندگی خود پیروز بوده که همیشه توکل به خدا داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی اظهار داشت: اجرا کردن دستورات خداوند در زندگی، انسان را به یک بنده کامل می رساند تا بتواند آخرت و دنیای خوبی را برای خود داشته باشد.

امام جمعه کرمان با توجه به این که تجمل گرایی زندگی ها را نابود می کند، ابراز داشت: انسانی در دنیا موفق بوده که در زندگی خود به دنبال تشریفات و تجمل گرایی نباشد.

وی با بیان اینکه ثروت افزونی سبب گمراهی انسان می شود، خاطرنشان کرد: تجمل گرایی و تشریفات انسان را دچار انحراف می کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به شهادت سردار پر افتخار کشور ایران اسلامی شهید طهرانی مقدم، افزود: اقتدار موشکی امروز ایران از زحمات ماندگار و اخلاص این سردار رشید اسلام بوده است.

وی با اشاره به روز به رسمیت شناختن فلسطین در سازمان ملل، تاکید کرد: سازمان مللی که با شعار دادن، خود را حامی ملت های بی دفاع معرفی می کند در صحنه عمل، ناظر خوبی برای اجساد کودکان بی گناه و مظلوم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به هجرت پیامبر(ص)، و نقشه های کفار، تصریح کرد: آغاز هجرت پیامبر(ص) بیانگر درس انسانیت برای همه مسلمانان است و حرکت عظیم اربعین ریشه ای در هجرت نبی اکرم(ص) دارد.

امام جمعه کرمان در پایان با بیان این که تحریم های آمریکا علیه ایران نشانه ضعف دشمن است، گفت: آمریکا و هم پیمانان او در منطقه در برابر ملت ایران هیچ قدرتی ندارند و تحریم کردن ایران از سوی آمریکا نشانه بالا بودن قدرت ایران در جهان است./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات