۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۸۴۳۱۲
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه پاسداران:

هیمنه آمریکا در جهان رو به نابودی است

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هیمنه آمریکا در جهان در حال نابودی است، گفت: در مقابل، کشوری مانند جمهوری اسلامی در مقابل ظلم و ستم استکبار ایستادگی کرده و به جای نابودی، روز به روز و سال به سال در حال پیشرفت است.
مقدم فر

به گزارش خبرگزاری رسا، حمیدرضا مقدم‌فر در میان خیل عظیم راهپیمایی‌کنندگان ۱۳ آبان ارومیه که در میدان انقلاب این شهر برگزار شد اظهار کرد: 13 آبان امسال با تمامی سالیان گذشته متفاوت است و 13 آبان دیگری بوده و امروز روز حماسه و فریاد ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است تصریح کرد: آمریکا امسال به دلایلی 13 آبان را هدف قرار داده و گفته که تحریم‌ها بر علیه ایران اسلامی را بازمی‌گرداند تا بدین صورت به ملت ایران فشار وارد کند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هیمنه آمریکا در جهان در حال نابودی است افزود: در مقابل، کشوری مانند جمهوری اسلامی در مقابل ظلم و ستم استکبار ایستادگی کرده و به جای نابودی، روز به روز و سال به سال در حال پیشرفت است و با توجه به اینکه در حال تبدیل به قدرت جهانی بوده، برای همین آمریکا از این موضوع ناراحت و نگران است.

وی بیان کرد: بی‌شک اینکه جهان اسلام امروز جرئت مقابله و ایستادگی در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی را پیدا کرده به برکت جمهوری اسلامی ایران بوده و امروز پیام انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی، ایستادگی و عدالت‌خواهی است.

مقدم‌فر گفت: ایالات متحده آمریکا هم اکنون رو به افول بوده و با سیلی صورت خود را سرخ می‌کند چون اقتصاد، اجتماع و فرهنگ آنها در حال فروپاشی است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه پاسداران در ادامه با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و پشتوانه مستحکم نظام و انقلاب بوده و هستند اظهار کرد: همچنین همبستگی و اتحاد مردم آذربایجان‌غربی اعم از شیعه و سنی و ترک و کرد زبان زد خاص و عام و مثال‌زدنی بوده و آذربایجان نماد ایستادگی در مقابل دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند بیان کرد: امروز قدرت دفاعی ایران در منطقه مثال زدنی بوده و تبدیل به یک قدرت جهانی شده که همه به برکت خون شهدا بوده است.

مقدم‌فر گفت: اگر ملت ایران امروز با جنگ اقتصادی مواجه است، اما این فشارها را با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای به فرصت تبدیل کرده و تبدیل به اقتصاد برتر دنیا می‌شود و در این راستا بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، هزینه ایستادگی در مقابل دشمن کمتر از تهدید و سازش است.

منبع: فارس

ارسال نظرات