۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۵۸۴۱۱۸
آیت‌الله عالمی در گفت‎وگو با رسا:

مردم در ۱۳ ‌آبان ثابت می کنند که با قدرت پای انقلاب ایستاده اند

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران با توطئه های دشمن از مبارزه با استکبار منصرف نخواهد شد، گفت: مردم در ۱۳ ‌آبان ثابت می کنند که با قدرت پای انقلاب ایستاده اند.
آیت الله عالمی

آیت‌الله عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، آمریکا را مصداق اتم و مظهر استکبار دانست و گفت: مراد از استکبار خود بزرگ‌بینی است؛ رفتار و کردار مستکبران براساس همین صفت خود بزرگ‌بینی استوار است آنان در مقام اجرا به این مهم که مظلوم کیست و چیست توجهی نداشته و با تمام توان و در نهایت ظلم و ستم خواسته‌های خود اعمال می‌کنند.

آیت‌الله عالمی اظهار داشت: تسلیم و سازش در برابر استکبار جهانی که که در رأس آن آمریکای جنایتکار است امری بی معناست؛ استکبار اگر ببیند حریفش با همه توان در مقابل او ایستاده و قصد ضربه زدن دارد از موضع خود عقب نشینی می‌کند در غیر این صورت در قاموس مستکبری عقب نشینی امری بی معنا است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار کاری جز ظلم کردن به مظلوم ندارد، ابراز داشت: ما باید براساس درک و یقینی که از مستکبر بودن آمریکا داریم با تمام وجود در برابر آمریکا بایستیم و به او بفهمانیم که نمی‌تواند همانند سایر مظلومان عالم در حق ملت ایران جفا کند و نتیجه این مقاومت مایوس شدن آمریکا است.

وی افزود: مقاومت ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا باید الگویی برای سایر مظلومان باشد تا آنان نیز همانند ایران در مقابل خواسته‌های ظالمانه آمریکا ایستادگی کنند در این صورت است که ابهت پوشالی آمریکا خرد ‌می‌شود.

آیت‌الله عالمی درباره یوم الله 13 آبان گفت: در این روز سه واقعه مهم تاریخی رخ داد که یکی از آن موارد کشتار دانش آموزان توسط مزدوران آمریکای جهانخوار بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: واقعه دیگر تبعید امام راحل بود که این اقدام نیز با حمایت آمریکا صورت گرفت و مناسبت دیگر تسخیر لانه جاسوسی است که توسط دانشجویان پیرو خط امام انجام شد و بسیاری از اسناد و نقشه‌های محرمانه آمریکا که علیه ملت و انقلاب طراحی شده بود برملا و خنثی شد.

وی با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمن و جنگ اقتصادی دشمن علیه انقلاب و ملت ایران، اظهار داشت: امسال مردم باید با حضوری گسترده در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و به تمام دنیا اعلام کنند که آمریکا ما را از مبارزه با استکبار جهانی منصرف نخواهد کرد، مردم با حضور حماسی خود باز هم مشت محکمی بر دهان دشمن می زنند و به دنیا اعلام می کنند که یا قدرت پای انقلاب ایستاده اند.

آیت‌الله عالمی ادامه داد: امروز ما باید پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم چرا که ایشان در مسیری که امام راحل گام نهادند در حال حرکت هستند و ما نیز همان گونه که از امام پیروی کردیم، از رهبری نیز باید پیروی کنیم و بازوی محکمی برای ایشان در زمینه استکبار ستیزی و سایر موارد باشیم./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات