۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۸۴۰۶۸

اجرای طرح ضیافت زوار به همت مدرسه امام خامنه ای اهواز

مسؤول بسیج طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز از برگزاری طرح ضیافت زوار در مدرسه خبر داد.
اربعین

حجت الاسلام امين منصوری، مسؤول بسیج طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزای چند ساله طرح ضیافت زوار در سطح شهر اهواز خبر داد و گفت: بسیج طلاب حوزه علمیه امام خامنه ای امسال مجری چنین طرح مردمی بود؛ چرا که هیچ ارگان، سازمان و نهاد بصورت رسمی از آن حمایت نمی کند و تنها نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در آن صرف می شود.

مسؤول بسیج طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه برخی خادمان به صورت فیزیکی در طرح شرکت کردند، افزود: اسکان زائران شامل زمان رفت و برگشت است که در این باره در طرح ضیافت زوار محل اسکان تهیه و از زائران پذیرایی صورت می گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه محل اسکان و پذیرایی از زائران در خود حوزه است، ادامه داد: اقامه نماز صبح و قرائت زیارت در کنار بدرقه زوار از برنامه های در نظر گرفته شده برای طرحی است که تا روز گذشته ادامه داشت.

حجت الاسلام منصوری عنوان داشت: طلبه های مدرسه شرکت کننده در پیاده روی اربعین با رویکرد تبلیغی در کربلا حضور پیدا کردند و با پیگیری های صورت گرفته از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، تبرکاتی در اختیار طلاب مدرسه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تبرکات اهدایی آستان از سوی طلاب مدرسه در اختیار خادمان حسینی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شبهات و مسائل اعتقادی، مباحث مشاوره ای و اقامه نماز مورد توجه طلاب در طول مسیر پیاده روی زیارت اربعین بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات