۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۸۴۰۶۲

میزبانی مدرسه سیدالشهدا خرمشهر از طلاب زائر

حجت الاسلام حمادی گفت: از آنجا که طلاب و خانواده های طلاب از مرز شلمچه برای شرکت در پیاده روی اربعین گذر کردند، مدرسه سیدالشهدا خرمشهر به اندازه توان و وسعت خود، میزبان آنها بود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام نصر حمادی، مدیر مدرسه سیدالشهدا(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اقامه نماز جماعت از سوی طلاب مدرسه در مواکب مستقر در مرز شلمچه عنوان داشت: نمازهای یومیه روزانه با حضور طلاب اقامه می شود و در این میان برخی طلاب نیز در مواکب استقرار پیدا کردند.

مدیر مدرسه سیدالشهدا(ع) خرمشهر، گفت: طلاب در بین الصلاتین پیرامون احکام شرعی، فلسفه زیارت اربعین، توجه به نکات وحدت آفرین میان شیعیان، قدردانی از زحمات عراقی ها و همدلی دو ملت ایران و عراق نکاتی را بیان کردند.

این مقام مسؤول ادامه داد: از آنجا که طلاب و خانواده های طلاب از مرز شلمچه گذر کردند به اندازه توان میزبان آنها بودیم و در این باره افزون بر تعیین محل استراحت، برای خودروهایشان نیز پارکینگی را تعبیه کردیم.

حجت الاسلام حمادی با بیان اینکه استقبال از زائران بازگشته تا روز گذشته ادامه داشت، افزود: در خود اربعین نیز طلاب مدرسه، بسیج وار و با هزینه های شخصی عازم کربلا شدند که در آنجا افزون بر اقامه نماز در مواکب و ارتباط چهره به چهره با زائران به شرح زیارت اربعین پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: اربعین صرف یک حرکت دینی نبوده و یک حرکت عظیم سیاسی است؛ از این رو تبیین چنین مسأله ای را از سوی طلاب در مسیر پیاده روی خواستار شدیم.

مدیر مدرسه سیدالشهدا خرمشهر عنوان داشت: گزارش هایی که از سوی طلاب در زمینه فعالیت های صورت گرفته در مسیر پیاده روی اربعین ارائه شد، بسیار قابل تقدیر و در خور توجه است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات