۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۸۳۱۰۶
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

عظمت و اقتدار نظام را باید در اعترافات دشمنان جستجو کرد

نانواکناری با تاکید بر اینکه عظمت و اقتدار نظام را باید در اعترافات دشمنان جستجو کرد، گفت: کسانی که دل در گرو ایران اسلامی ندارند و نمی‌توانند قدرتمند شدن ایران را ببینند اقتدار نظام را زیر سوال می‌برند ونمی‌خواهند باور کنند که نظام اسلامی ایران قدرتمند و مقتدر است.
نانواکناری

ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه عظمت و اقتدار ایران انکار ناپذیر است، گفت: عظمت و اقتدار نظام اسلامی ایران برای همه کشورهای جهان ملموس و محسوس است.

وی با اشاره به دوران طلایی دفاع مقدس ادامه داد: در آن دوران اتحاد جماهیر شوروی با آمریکا و همه اروپا در حمایت از صدام و در مقابله با جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند، در آن جنگ همه دنیا دید ایران اسلامی چگونه و در بدترین شرایط بیشترین پیروزی را از آن خود کرد.

نانواکناری ادامه داد: زمانی بر ایران گذشت که برای دفاع از خود مجبور بود گلوله‌های خمپاره را در جنگ تحمیلی سهمیه‌بندی کند اما امروز در شرایطی از اقتدار قرار دارد که اگر اراده کند می‌تواند با استفاده از موشک‌های دوربرد از داخل کشور فاصله 700 کیلومتری را مورد هدف قرار دهد و موفقیتی عظیم کسب کند و امروز دنیا به آن معترف است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به نفوذ ایران در منطقه بیان داشت: امروز هر حادثه‌ای که در منطقه غرب آسیا به وجود می‌آید می‌گویند حضور ایران می‌تواند این مشکلات را حل کند، این اعتبار نشانه اقتدار و عظمت نظام اسلامی است اقتداری که هیچ فردی حتی دشمنان نمی‌توانند آن را کتمان کنند، امروز دشمن به اقتدار نظام اسلامی اعتراف می‌کند؛ مگر می‌توان این عظمت و اقتدار را ندید؟

وی با بیان اینکه تحریم‌های گسترده‌ای از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دشمنان بر ایران تحمیل شده است، گفت: اگر این تحریم‌ها بر هر کشور دیگری تحمیل میشد قطعا از پای درمی‌آمد اما ایران اسلامی از پس همه تحریم‌ها و مشکلات برآمده، روی پای خود ایستاده و در هر صحنه‌ای موفق بوده است.

نانواکناری در پاسخ به این پرسش که چرا برخی اقتدار نظام اسلامی را شعار می‌دانند هدف این افراد چیست؟ گفت: کسانی که دل در گرو ایران اسلامی ندارند و نمی‌توانند قدرتمند شدن ایران را ببینند اقتدار نظام را زیر سوال می‌برند و نمی‌توانند یا نمی‌خواهند باور کنند که نظام اسلامی ایران قدرتمند و مقتدر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سوال بنده از این افراد این است زمانی که دشمن به اقتدار نظام اعتراف می‌کند شما در کدام صف قرار دارید و چه هدفی را دنبال می‌کنید، معنای اقتدار چیست؟ مگر جز این است که حمایت‌های ایران، داعش را در سوریه و عراق زمین گیر کرد داعشی که از سوی آمریکا و اسرائیل حمایت می‌شد.

وی افزود: کسانی که عظمت نظام اسلامی ایران را زیر سوال می‌برند نمی‌بینند که حضور مقتدرانه ایران در منطقه تمام اقتدار ساختگی آمریکا را به نابودی کشانده است./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات