۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۲۹۴۶
امام جمعه بهشهر:

اجتماع عظیم اربعین حسینی عامل تقویت کیان شیعه است

امام جمعه بهشهر از اجتماع اربعین حسینی به عنوان تقویت کننده کیان شیعه یاد کرد و گفت: شیعیان در سایه این حرکت عظیم دینی و معنوی می توانند جایگاه خود را در جهان تقویت کنند.
دیدار مسؤولان با امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی این شهرستان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، گفت: حضور مردم در راهپیمایی اربعین حاوی یک پیام آشکار برای دشمنان و بدخواهان اسلام است.

وی با بیان این که امام حسین(ع) موجب نزدیکی قلوب امت اسلامی به یکدیگر شده است، افزود: علیرغم همه تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی اربعین حسینی، اما هر ساله شاهد افزایش حضور عاشقان حسینی هستیم.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی فرصت خوبی برای معرفی معارف عاشورایی به ملت های جهان است، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور زائران کشورهای مختلف در این راهپیمایی باید از این فرصت برای معرفی ارزش های عاشورایی به آنها بهره گرفت.

امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمنان در تلاش است با حربه ها و توطئه های مختلف موجب ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی شود، تصریح کرد: یکی از مهم ترین پیام های پیاده روی اربعین حسینی وحدت و همبستگی امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همبستگی و برادری امروز یکی از مهم ترین نیازهای امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی تنها با وحدت و همدلی است که می توانند در برابر دشمنان و معاندان دین بیاستد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که اختلاف و تفرقه تنها مسیر و راه نفوذ دشمن بر کشورهای اسلامی را هموار می کند، بیان داشت: امروز به برکت فرهنگ حسینی، فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و برادری میان امت اسلامی فراهم شده است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که بهره گیری از مکتب حسینی موجب برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات و بحران ها است، تصریح کرد: امروز در سایه این مکتب تعالی بخش می توانیم جلوه هایی از هدایت را مشاهده کنیم.

امام جمعه بهشهر در بخش پایانی سخنان خود از اجتماع اربعین حسینی به عنوان تقویت کننده کیان شیعه یاد کرد و افزود: شیعیان در سایه این حرکت عظیم دینی و معنوی می توانند جایگاه خود را در جهان تقویت کنند./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات