۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۸۲۶۶۹
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد؛

تدوین کتاب معرفی تاریخ اهواز/ استفاده از ظرفیت گروه های جهادی درمحلات محروم

سراج با اشاره به نصب المان ها و طاق نصرت های مرتبط با اربعین حسینی در سطح شهر اهواز، گفت: از ظرفیت گروه های جهادی در بخش محرومیت زدایی، در بعضی محلات محروم استفاده می کنیم.
حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز از دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان

احمد سراج، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مناطق هشت گانه اهواز نسبت به فضاسازی سطح شهر با حال و هوای اربعین اقدام خواهند کرد، گفت: معاونت فرهنگی به راه اندازی ایستگاه های فرهنگی برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران در چذابه اقدام می کند ضمن اینکه فضاسازی مسیر نیز بر عهده ما خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در رابطه با کیفیت فضاسازی سطح شهر در ایام اربعین اظهار داشت: در این باره از طرح ها و ایده هایی که طراحان فرهنگی ارائه می کنند، بهره خواهیم برد تا فضای محرمی و اربعینی را در سطح شهر اهواز شاهد باشیم.

این مقام مسؤول افزود: سازمان زیباسازی شهرداری اهواز برنامه ریزی کرده تا یک سری المان ها و طاق نصرت های مرتبط با اربعین را در مناطقی از اهواز من جمله ورودی طریق الحسین در عین دو نصب کند.

سراج ادامه داد: کتابی را در شرف تدوین داریم که معرفی تاریخ اهواز را تا زمان معاصر دربر می گیرد و در این باره از همه ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری، اماکن، رسم و رسومات، اقوام، شهدا، ورزشکاران، هنرمندان استفاده خواهیم کرد.

وی به تعامل سازنده با گروه های جهادی اشاره و عنوان داشت: به همین منظور خدمات دندانپزشکی طی دو مرحله و در ایام عید نوروز و مردادماه انجام شد و در ادامه از ظرفیت گروه های جهادی در بخش محرومیت زدایی، در بعضی محلات محروم استفاده می کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز تصریح کرد: مصوبه ای را از شورای شهر اهواز برای خدمت رسانی به مناطق محروم اهواز اخذ کردیم تا ان شاءالله پس از دریافت بودجه از ظرفیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی در برخی محلات اهواز تا پایان سال استفاده کنیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات