۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۸۲۶۶۳
با حضور و ارائه دو تن از صاحب‌ نظران؛

همایش تخصصی «نقد و بررسی فقهی بازاریابی شبکه‌ای» برگزار می شود

همایش تخصصی «نقد و بررسی فقهی بازاریابی شبکه‌ای» با حضور و ارائه دو تن از صاحب‌ نظران برگزار می شود.
نقد و بررسی فقهی بازاریابی شبکه‌ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نوزدهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «اقتصادنا» در قالب همایشی با عنوان «نقد و بررسی فقهی بازاریابی شبکه‌ای» با حضور و ارائه دو تن از صاحب‌نظران این حوزه، حجت الاسلام سیدمهدی نریمانی و آقای دکتر طاحونه‌بان در روز پنج‌شنبه مورخ 26 مهرماه ساعت 8 صبح در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار می شود.

در این همایش که به همت هیأت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان تشکیل می شود، ابتدا آقای دکتر طاحونه‌بان، کارشناس کسب‌وکارهای مجازی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی به تشریح قوانین حوزۀ بازاریابی شبکه‌ای و نقد و بررسی وضعیت موجود فعالیت‌های مربوط به بازاریابی شبکه‌ای در ایران خواهد پرداخت و بعد از آن، حجت لاسلام نریمانی، مؤلف کتاب فقه و بازاریابی چندسطحی، ابعاد و مبانی فقهی بازاریابی شبکه‌ای را در قوانین و در مقام عمل و در فتاوای مراجع تقلید بررسی خواهد کرد. 

شایان ذکر است این اولین همایشی است که به‌طور تخصصی به بازاریابی شبکه‌ای از منظر فقهی و قانونی می‌پردازد. از این رو مباحث مطروحه می‌تواند پاسخگوی حجم زیادی از سؤالات و شبهات پیرامون بازاریابی شبکه‌ای باشد./۸۶۱/پ204/ب1

ارسال نظرات