۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۲۰۳۶
حجت الاسلام محمدحسنی:

دشمن قبل از تجاوز به ایران آخرین عکس یادگاری خود را بگیرد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که امروز ارتشی انقلابی و دلاور داریم که در کنار سپاه به نظام خدمت می کند، خطاب به دشمنان گفت: با وجود چنین ارتش انقلابی در کنار سپاه، فکر تجاوز به ایران را نداشته باشید.
حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با بیان این که هدف از تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ترویج و تعمیق باورهای دینی میان کارکنان ارتش و خانواده های آن ها بوده است، گفت: این هدف امروز به دست آمده و ما شاهد ارتشی جهادی، مؤمن و متدین هستیم که وجودش برای ملت افتخار آفرین است.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی متدین دانستند و آن را حزب الله خواندند، اظهار داشت: در رسیدن ارتش به این نقطه از معنویت عوامل بسیار و مؤثری ایفای نقش کردند که یکی از آن ها برنامه های سازمان عقدیتی سیاسی است.

حجت الاسلام محمدحسنی به نقش سازمان عقیدتی سیاسی در رساندن ارتش به نقطه مطلوب اشاره کرد و به تبیین عواملی که ارتش جمهوری اسلامی را به یک ارتش متدین تبدیل کرده است پرداخت و عنوان کرد: اقامه نماز جماعت در همه یگان های ارتش سراسر کشور، برقراری مراسم های معنوی همانند اعتکاف باشکوه، تربیت حافظان قرآن کریم از کارکنان ارتش، برگزاری کلاس های تربیتی و آموزشی در قم، مشهد و سایر شهرهای کشور، ایجاد و احیای صدها هیأت عزاداری و صدها جلسات قرآنی، فعالیت یکصد هزار بسیجی فعال خواهر و برادر در منازل سازمانی ارتش و مواردی از این قبیل از جمله عواملی است که نقش مؤثری در رساندن ارتش به نقطه مطلوب داشته است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ارتش در کنار سپاه پاسداران نقش برجسته ای در پاکسازی داعش از منطقه داشت.

وی به دغدغه های دینی و معنوی فرماندهان ارتش اشاره کرد و افزود: این دغدغه ها گاهی از دغدغه های معنوی سازمان عقیدتی سیاسی نیز بالاتر است و همین سبب شده است تا بتوانیم ارتشی متعهد، مؤمن و متدین تربیت کنیم.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان این که امروز دارای ارتشی معنویت محور، انقلابی، دلاور و جنگاور هستیم که در کنار سپاه پاسداران به نظام خدمت می کند، خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: با وجود چنین ارتش انقلابی در کنار سپاه پاسداران فکر تجاوز به ایران را نداشته باشید و اگر هم روزی این فکر را در ذهن خود پروراندید آخرین عکس یادگاری خود را هم بگیرید، زیرا با ورودتان به خاک کشورمان دیگر زنده بازنمی گردید./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات