۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۱۷۵۰
دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس:

ویژه برنامه های زیر خیمه خورشید در کرمان برگزار می شود

دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) با اشاره به این که با فرا رسیدن دهه اول صفر، برنامه های فرهنگی در شهر کرمان رونق بیشتری می گیرند، گفت: برنامه زیر خیمه خورشید همچون سال های قبل از کرمان برگزار می شود که هدف از آن رساندن فرهنگ عاشورا به مردم است.
ماه صفر

به گزارش خبرگزاری  رسا در کرمان، حسن محمدی ‌پور دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) از برگزاری ویژه برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان خبر داد و گفت: برنامه زیر خیمه خورشید همچون سال های قبل از کرمان برگزار می شود که هدف از آن رساندن فرهنگ عاشورا به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به مناسبت فرا رسیدن دهه اول صفر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه  نواحی یک و دو شهرستان کرمان و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: تبیین، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) دربین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این ویژه برنامه در کرمان است.

محمدی‌پور ابراز داشت: در ویژه برنامه زیر خیمه خورشید، حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد و حجت‌الاسلام مرتضی وافی به سخنرانی، تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان خواهند پرداخت و مداحان مطرح کشوری از جمله مهدی سلحشور، سید مهدی میرداماد، حسن شالبافان، مجتبی رمضانی و رضا بذری به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) در پایان با بیان  این که درحاشیه این برنامه اکران سه بعدی واقعه کربلا، ایستگاه صلواتی و غرفه کتاب دایر می‌شود، گفت: این برنامه از پنجشنبه 19مهر ماه  تا دوشنبه 23م هر ماه به مدت پنج شب در بیت‌المهدی(عج) کرمان برگزار می‌شود./9707/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات