۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۷۹۶۳۰
حجت الاسلام سالک:

مذاکره با آمریکا معنا ندارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هرگونه مذاکره با آمریکا در حاشیه سفر رییس جمهور به سازمان ملل را بی معنا دانست.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز یکم مهرماه سال ۹۷ در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: سال تحصیلی مصادف است با آغاز هفته دفاع مقدس به همین دلیل از فرهنگیان می‌خواهیم تا موضوع جهاد و شهادت را تبیین کنند و دانشجویانی مانند شهید حججی را تقویت کنند.

وی ادامه داد: در ۴۰ سال اخیر با استفاده از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری جوانان رشید و مومن توانسته‌اند با اقتدار در برابر دشمن ایستادگی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی موضع گیری ها در مجلس گفت: متاسفانه شاهد هستیم که برخی در پشت تریبون مجلس خواستار رفع حصر سران فتنه می شوند در حالی که امروز وضعیت معیشتی مردم به گونه‌ای است که باید به اولویت های جامعه بپردازیم.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان نیز نباید زیر بار قرارداد ذلت بار FATF برویم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار "هیهات من الذله" گفت: ما هرگز تسلیم تحریم‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نمی شویم و در مقابل آنها ایستادگی خواهیم نمود. از رییسجمهور نیز می‌خواهیم در سفر به سازمان ملل به رهنمودهای رهبر انقلاب به خصوص در موضوع برجام به این سخنان توجه ویژه ای داشته باشند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است در مجمع عمومی سازمان ملل مذاکره‌ با کشورها صورت گیرد اما مذاکره با آمریکا طور قطع منتفی است چرا که اصلا مذاکره با آمریکا معنا ندارد؛ لذا تحریم‌ها از سوی آمریکا تشدید شده است و علتش این است که جمهوری اسلامی و اسلام ناب بیخ گلوی سران صهیونیسم و آمریکا قرار دارد، ما به هیچ وجه از موضع خود عقب نشینی نمی‌کنیم و تا محو اسرائیل ایستاده‌ایم.

وی در پایان با درخواست از رییس جمهور و وزیر نیرو درباره مشکلات آبی حوزه انتخابیه خود ابراز نگرانی کرد./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات