۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۷۷۴۷۵
مادر شهيدان بارفروش:

وظیفه دولت تسهيل و گشايش در امور اقتصادي مردم است

مادر شهيدان بارفروش تسهيل و گشايش در امور اقتصادي مردم را از دولت خواستار شد و گفت: فراهم کردن شرايط رفاهي مردم و گشايش امور آنها وظیفه دستگاه هاي اجرايي است.
معصومه ابتكار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حاجيه خانم كبري حسين زاده مادر چهار شهيد كاشاني امروز در ديدار با معصومه ابتكار معاون رييس‌جمهور در امور زنان و خانواده‌ با اشاره به اينکه ما هيچ کاري به سکه و دلار وارز نداريم گفت: فقط خواستار تحقق آرمان هاي شهدا و اهداف شهدا به ويژه حجاب و اخلاق اسلامي در همه اقشار جامعه خاصه بانوان هستم.

مادر شهيدان محسن، جواد، اصغر و رضا بارفروش تنها مادر چهار شهيد كاشان و استان استان اصفهان، تسهيل و گشايش در امور اقتصادي مردم را از دولت روحاني خواستار شد و ابراز کرد: فراهم کردن شرايط رفاهي مردم و گشايش امور آنها از طريق دستگاه هاي اجرايي است.

معصومه ابتکار معاون رييس‌جمهور در امور زنان و خانواده‌ نيز در پاسخ به مادر شهيدان بارفروش گفت: شما با داشتن چهار فرزند رشيدي كه به فيض شهادت نائل شده اند بالاترين ذخاير و گنج معنوي و دنيوي و اخروي را داريد و از اين مراتب دنيوي بي نياز هستيد.

لازم به ذكر است شهيد محسن بارفروش كه يك دست و يك پايش را در جبهه از دست داده بود در 23 سالگي در عمليات كربلاي 5 در شلمچه كربلايي شد، يك هفته بعد از شهادت او جواد بارفروش 22 ساله به جبهه اعزام شد و تقدير اينگونه رقم خورد كه مراسم هفت محسن و چهلم جواد همزمان در يك مسجد برگزار شود، شهيد اصغر بارفروش 16 ساله كه براي حضوري يك ماهه در جبهه از مادر اجازه گرفته بود اما بعد از 9 روز مشخص شد كه همان شب اول به فيض شهادت رسيده است و شهيد رضا بار فروش كه در عمليات مجروح شده بود بعنوان عضو رسمي سپاه براي پيشبرد جنگ به ماموريت مي رفت كه درعيد فطر و هنگام ماموريت به ديدار برادرانش شتافت./1307/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات