۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۷۷۳۷۶
امام جمعه اهواز:

مساجد مربی فعال برای پاسخگویی به مسائل اعتقادی داشته باشند

آیت الله موسوی جزایری با با بیان اینکه نیازمند توسعه تشکیلات برای تحت پوشش قرار دادن مساجد هستیم، گفت: هر مسجدی باید یک مربی فعال برای پاسخ به مسائل اعتقادی، تربیتی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار جمعی از استادیاران شجره طیبه صالحین و فرماندهان نواحی بسیج با بیان اینکه نیازمند توسعه تشکیلات برای تحت پوشش قرار دادن مساجد هستیم، افزود: هر مسجدی باید یک مربی فعال برای پاسخ به مسائل اعتقادی، تربیتی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه طرح را باید به طور گسترده فعال کنیم، عنوان داشت: در طرح صالحین۲ مربیان در مدارس جهت تبلیغ حضور پیدا و در ادامه اجرای طرح، مربیان باید دانش آموزان را به مساجد دعوت کنند و تنها به تعلیم و تربیت در مدارس اکتفا نکنند.

امام جمعه اهواز بر لزوم کادرسازی برای عملیاتی شدن طرح ها اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای کادرسازی می توان با برپایی دوره های کوتاه مدت علوم اسلامی، نیروهایی را تربیت کرد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه تشکیلات ما در شهرستانها به طور صحیح راه اندازی نشده است، گفت: باید جذب جوانان به مساجد از طریق مدارس و با همکاری آموزش و پرورش صورت بگیرد./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات